Ik rook me te pletterquote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één sigaret en degene die hier is rookt niet. Wat is dat nou
.
op onze date mag je ook niet roken hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één sigaret en degene die hier is rookt niet. Wat is dat nou
.
Ja 200 euriesquote:Op zondag 22 juli 2007 23:22 schreef kissa het volgende:
Geheel OT...heeft iemand de etappe van de Tour de France van vandaag opgenomen? Ik zou hem zoooo graag willen hebben. Onkosten worden natuurlijk volledig vergoed.
Ik heb nog wel wat gruis en...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook me te pletter![]()
En zit zonder vloei
ehmmmmmm.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:22 schreef kissa het volgende:
Geheel OT...heeft iemand de etappe van de Tour de France van vandaag opgenomen? Ik zou hem zoooo graag willen hebben. Onkosten worden natuurlijk volledig vergoed.
Nou, dan wordt het nietsquote:Op zondag 22 juli 2007 23:21 schreef Ravii het volgende:
[..]
op onze date mag je ook niet roken hoor
anders hoefd het niet![]()
Doen we een deal .. Ik heb net al me kastjes uigebaggerd op zoek naar vloeiquote:Op zondag 22 juli 2007 23:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat gruis en...
Ehm. Ik zit óók zonder vloei
.Ik geloof dat ik maar even nog iemand ga uitnodigen die wél rookt
.
Morgen pas weer geld.
en een kaartenactie opgestart.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt waar en slimme internetters hebben het ontmaskerd
zit je ondertussen te msn-en met eend ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook me te pletter![]()
En zit zonder vloei
Neuh.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het niets.
Is dat zo erg?Rokende meiskes?
Heb geen msnquote:Op zondag 22 juli 2007 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zit je ondertussen te msn-en met eend ofzo?![]()
Dus jij kunt ook niet roken?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen we een deal .. Ik heb net al me kastjes uigebaggerd op zoek naar vloei![]()
Heb een workaroundquote:Op zondag 22 juli 2007 23:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dus jij kunt ook niet roken?
Ik voel me serieus zo'n junkie hè als ik zonder zit! Zijn wel momenten geweest dat ik ze uit mijn asbak haalde en er nog één hijsje viel te halen.
Maar straks komt de held met de peuken!
Is best joh, als ik maar een sigaret in m'n smoel heb en het niet van die light- of mentholtroep isquote:Op zondag 22 juli 2007 23:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh.
maar dan moet je wel die engelse dingen roken,
enige sigaretten die ik 'lekker'; vond![]()
nope, sorryquote:Op zondag 22 juli 2007 23:22 schreef kissa het volgende:
dan is het helemaal gek-aanstekerij...quote:
Mwahhquote:Op zondag 22 juli 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan is het helemaal gek-aanstekerij...![]()
Nog niet, misschien morgen ...bedankt!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nope, sorry
http://www.uitzendinggemist.nl/ sttat ie ook op geloof ik. scheelt weer?
fietsen en vloeitjes..quote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wacht, waar gaat het over!?
Weer niets...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
ow ik ben echt in een relbui..![]()
![]()
zo maar naar bedje dan... kan ik geen kwaad doen..![]()
Beide niets mee te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |