quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:lekker fout
waar is michiel heen? ik hoop buiten nederland
haha zo herkengbaar ik ookquote:
Spice Girls?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:25 schreef D.Rose het volgende:
Iemand een tip voor een leuk 'autorij muziekje'?
Meatloaf - Bat out of Hell, graag gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:25 schreef D.Rose het volgende:
Ik hier op mn laptop.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
Deze heb ik daarstraks nog in de auto aan gehad
iemand een andere tip?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meatloaf - Bat out of Hell, graag gedaan.
Drivin' home for Christmas.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:25 schreef D.Rose het volgende:
*zuchtquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Drivin' home for Christmas.
ik krijg het gevoel richting de trein te willen lopenquote:
Die is idd beter, maar iets te 'druk' voor mijn filmpjequote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
beter: Another 45 miles van the golden earrings
Nou dat is dan ook weer het alleruiterste.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik krijg het gevoel richting de trein te willen lopen
Daar heb ik ook wel ff zin in ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk is er iemand die Mahala Rai Banda - Mahalageasca heeft gerequest.![]()
Die hebben we wel vaak genoeg gehoord zou ik zeggenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat is dan ook weer het alleruiterste.Hopelijk is er iemand die Mahala Rai Banda - Mahalageasca heeft gerequest.
![]()
Nee hoor, de zomer moet nog beginnenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die hebben we wel vaak genoeg gehoord zou ik zeggen
Alles van Ryan Adamsquote:Op maandag 23 juli 2007 21:25 schreef D.Rose het volgende:
"Let It Ride" is super. Rustig maar heeft toch die bepaalde drive. En de gitaren zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Alles is teveel
Ik heb 12,5 minuten nodig
Doe maar weer opstandigquote:Op maandag 23 juli 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet mee met de mening dat het een zomerhit is
Kon je niets nieuws verzinnenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef borisz het volgende:
avond![]()
maar eens een nieuwe request verzinnenhet geheim van de sleutel is al gevonden bij Ekdom
![]()
Ik zal even gaan luisteren of het iets is.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Let It Ride" is super. Rustig maar heeft toch die bepaalde drive. En de gitaren zijn.
Ik rij vaak met Adams. Als je haast hebt, dan moet je Slayer of Drum 'n Bass opzetten (en de bekeuringen voor lief nemen).
and againquote:
O, dan heb je tijd zatquote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
en nee, geen haast, het is voor de toertocht van gisteren
Ach, ik hou wel van een zomerhit. En dan liever dit dan iets als vorige jaren.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh, niet opstanding, ik slik alleen niet alles wat DJ's me willen 'opdragen'
link is onjuist zegt iequote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, dan heb je tijd zat.
http://nl.youtube.com/watch?v=P7WjCTmSm_M.
Let vooral op zijn gezicht.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
monsoonik mag trouwens voor m'n vakantiebaantje heel misschien naar china
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=P7WjCTmSm_M ... krijg ik wel te zien.quote:
Da's idd best een rij-liedjequote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=P7WjCTmSm_M ... krijg ik wel te zien.
Anders http://nl.youtube.com/results?search_query=ryan+adams+let+it+ride&search= .
Eerste clip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |