Zat net te denken, is wel een plaatje voor borisz!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:23 schreef borisz het volgende:
De mail werkt bij mij, had hem aangevraagd![]()
de mail doet het jaquote:Op maandag 23 juli 2007 11:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zat net te denken, is wel een plaatje voor borisz!
ik hoorde het bij de afkondigingquote:
Ik vind 'r weinig aan, wordt alleen maar gedraaid omdat het de zoon van Sting is volgens mij....quote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef Againzender het volgende:
Fiction Plane gaat nog een hit worden zo
Nu al prachtige ritquote:Op maandag 23 juli 2007 12:19 schreef borisz het volgende:
Ik ga tour kijken
tot bij MetMichielZonderMichielWelMetMarichaEnGeloofIkBartArens
quote:
Je kunt veel van Natasha B. zeggen maar niet dat ze niet kan zingenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef cosmick het volgende:
Dit vind ik wel vreselijk. Dat mens sowieso niet zingen. Ook al de tweede keer vandaag.
Idd en ook niet dat ze lelijk isquote:Op maandag 23 juli 2007 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt veel van Natasha B. zeggen maar niet dat ze niet kan zingen![]()
In die bubblegum-muziek komt ze er nog wel aardig mee weg, maar haar stem is totaal niet sterk genoeg voor zo'n rustig nummer.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt veel van Natasha B. zeggen maar niet dat ze niet kan zingen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is een ordinair Joss Stone-aftrek topic geworden
Mss toch es wat Jewel-foto's het topic inslingerenquote:
Owja, die leeft ook nog. Astridquote:Op maandag 23 juli 2007 14:07 schreef SunChaser het volgende:
Net teruggebeld door Astrid, krijg 4 kaarten
Sorrie maar ik ga toch een beetje blijer zijn met mijn tshirt van Transformersquote:Op maandag 23 juli 2007 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan word je wakker en hoor je 'Sunchaser van FOK!' bij Giel kaartjes voor de Apenheul winnen.
Mooi hequote:
Neem jij ook op met "met Dangel van fok!"quote:Op maandag 23 juli 2007 14:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mooi he
En ik zat ook vreemd te kijken toen ik met sunchaser van FOK! weer hoorde
Nog ff en hij is nog vaker op 3fm te horen geweest als ik/dan mij*
* doorstrepen wat niet van toepassing is
Nahja zegquote:Op maandag 23 juli 2007 14:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk, die Joel.
Ik was in 2002/2003 regelmatig te horne op 3FM, met Razende Roeland, en Arjen H. Lubach en zo. Toen was ik nog niet lid van FOK!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neem jij ook op met "met Dangel van fok!"![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:32 schreef Dangel het volgende:
"Met een Fokker die liever niet bekend wil worden" zou nog triester zijn hoor.
Om Harry Potter fans uit te roeien. Ze zeggen de hele tijd Ava Kedavra.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:34 schreef JDude het volgende:
Wat een schreeuwerige kutherrie dit.
Wehehe, exactly my words.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:34 schreef JDude het volgende:
Wat een schreeuwerige kutherrie dit.
Hoiquote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef purplerose het volgende:
Ik zei trouwens een aantal posts geleden: "HAI LIEVJES!"
Hoi PR, alles kits!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef purplerose het volgende:
Ik zei trouwens een aantal posts geleden: "HAI LIEVJES!"
De dag is nog niet voorbij ...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:36 schreef cosmick het volgende:
[..].
Trouwens, slaan ze vandaag maar zo 's een keertje U2 over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |