Ik hou je op de hoogte van de megaakties van onze held!!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik kan op jouw rekenen in de COSsen he, qua updates ?? Mijn wekker gaat morgenochtend
gewoon weer om half zevende hele week lang
![]()
Ook blanco papier is erg fraai om naar te kijkenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:55 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte van de megaakties van onze held!!![]()
TIP;quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook blanco papier is erg fraai om naar te kijken![]()
Pure illusiequote:Op zondag 22 juli 2007 21:52 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Dennis past veel meer bij DGK fan en mijn persoontje!!!![]()
Laat die wolfert maar lullen hoor. Die is gewoon jaloers dat hij volgend jaarquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
TIP;
Always look on the bright side of life![]()
Oh ervaring met illusies Wolfie ??? vertel.........quote:
Jah, en hij heeft nog steeds de pure illusie dat tie wel mee mag!! krijg bijna meelij jij niet ???quote:Op zondag 22 juli 2007 22:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Laat die wolfert maar lullen hoor. Die is gewoon jaloers dat hij volgend jaar
niet naar de Dennis-Won-De-Gouden-Kooi-Partij mag !!!!!
volgens mij zit ze nu achter Natasia aanquote:Op zondag 22 juli 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik word hartstikke geil van die drank. Ik kan er niet meer tegen.
Misschien mag Dennis er eindelijk eens op vanavond!
en Dennis wilde private spice van de regie.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij zit ze nu achter Natasia aan
Nee we zouden samen gaan, ik heb een leuk kado voor zijn HOUSEWARMING gekocht.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Laat die wolfert maar lullen hoor. Die is gewoon jaloers dat hij volgend jaar
niet naar de Dennis-Won-De-Gouden-Kooi-Partij mag !!!!!
Geven wij wel uit jouw naam!! wolfert die wel fan van je was maar er niet voor durfde uit te komen!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee we zouden samen gaan, ik heb een leuk kado voor zijn HOUSEWARMING gekocht.![]()
Tas schuift nog even aan. Trisome tonight?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
Ondertussen geilen Amanda en Nadia met elkaar.
Dennis kijkt het even aan en maakt dat hij weg komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |