Nou, inderdaad. Ik was ook gelijk op mijn gestolen quad gesprongen om ze te gaan zoekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:24 schreef keijz het volgende:
Gelukkig zijn die meisjes gevonden vanmiddag
Ik had nog een schuit liggen, dus ik ben daar ff mee gaan varen. Toen dat niks opleverde ben ik op m'n nieuwe gillera runner verder gaan zoekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ik was ook gelijk op mijn gestolen quad gesprongen om ze te gaan zoeken
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:16 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik had nog een schuit liggen, dus ik ben daar ff mee gaan varen. Toen dat niks opleverde ben ik op m'n nieuwe gillera runner verder gaan zoeken
zo'n vermoedde had ik alquote:
Het is Joretquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:36 schreef ThaRooP het volgende:
En ik ook weer terug van LLoret
Gaaf.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is JoretEn het is tof! En ik ben verrot. En ik ben verbrand.
Cartoons, Oranjecafé, St Trop, nog wat meer tenten met disco/kroegentocht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:02 schreef kurk_droog het volgende:
Waar ben je allemaal geweest in lloret?
hehe, wat ben ik blij met mijn ouders. Die weten wel dat ik me heb klemgezopen afgelopen week van zondag-donderdag elke avond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Cartoons, Oranjecafé, St Trop, nog wat meer tenten met disco/kroegentocht.
Zo, ik had net ff biertje gedaan op me werk. Vraagt m'n vader hoeveel ik er op heb. 't waren d'r een stuk, of 8, dus ik denk, ik zeg een stuk of 5, gaat 'ie helemaal uit z'n pan over het feit dat ik wel 5 biertjes drink in 2,5 uur
hehe geen tijd gehad om bij te komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
eindelijk een beetje bijgekomen van 4 weken vakantie. Eerst Lloret de Mar en daarna Eurotrip
Ja, normaal doen ze er ook niet moeilijk over, maar nou opeens, mss doordat m'n vader een bierje/rosé ophad dat het daardoor kwam. Ach, waait wel weer over. Ze weten ook wel dat als ik tot 12 uur werk en ik om half 3 thuiskom dat er geen 2,5 uur cola wordt gedronken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hehe, wat ben ik blij met mijn ouders. Die weten wel dat ik me heb klemgezopen afgelopen week van zondag-donderdag elke avond.
Ze weten ook dat ik me volgend jaar klem ga zuipen bij het USC.
Jaja, de tenten bij de doors staan er alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:34 schreef vipergts het volgende:
het gaat langzaam hier volgende week Lierse feestweek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |