Dus jij begint vanavond met een goudgele pretcilinder?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:07 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik heb speciaal 4 dagen vrij genomen voor de feestweek![]()
Valt me van je tegen dub!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef dubidub het volgende:
Ik kreeg nog een aanbod om vanavond te gaan, maar ik wil zaterdag ook nog in een staat zijn om te kunenn gaan, dus ik heb zowaar (voor het eerst deze vakantie) een uitnodiging om een biertje te drinken, afgeslagen
Ouders begonnen pas ook al moeilijk te doen. Stomme lui.quote:
Ja, ik heb dan precies introductieweek in rijswijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
volgende week is het toch feestweek in Naaldwijk?
Ik heb vanaf morgen ontgroening bij het USC, ik ga het zo hard krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan precies introductieweek in rijswijk
Veel plezierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen ontgroening bij het USC, ik ga het zo hard krijgen.
Lichtpuntje is dat ik sinds gister een royale kamer in Utrecht geregeld heb, weet alleen nogniet wanneer ik erin kanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Veel succes, hopelijk pakken ze je niet te hard aan![]()
Lekker twee weken met een badmats oplopen zeker?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen ontgroening bij het USC, ik ga het zo hard krijgen.
Om 8u alquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef dubidub het volgende:
vanavond om 8 uur maar 'es met Toempf naar de lier
Da's toch best?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Om 8u alDan ben je om 12u straalbezopen joh
![]()
En toempf![]()
He hoe kwam je daaraan dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
Da's toch best?
Toempf
Alleen vorig jaar had ik niet eens superveel gezopen, en liep ik met een bloedende knie 3 kwartier m'n fiets te zoeken.
Ik zat ind e botsauto's, 's nachts en d'r kwam een bewaker met een hond aan, dus ik ging rennen en viel over een stoeprandje. Maar m'n knie was al kapot door een akkefietje op m'n werk, was allemaal niet zo leuk. Vooral niet toen ik het terrein van de grote tent weer opliep, en er allemaal security op me afkwam :pquote:
drugs are bad mmmkay...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:06 schreef Strychnine het volgende:
Mijn comic, wat doe je! De coffeeshop is wegens omstandigheden gesloten. Gisteravond ging ik dus voor niks erheen, en ik had dat papiertje niet gezien... dus vanmiddag pak ik weer de bus naar de Hoek, blijkt dat hij wegens omstandigheden gesloten is -_-'
Mijn wiet, wat doe je!
PB, veel plezier daar, hou je ons op de hoogte hoe het is?
Vorige week vrijdag gedaan, ik was een beetje 'nerveus' , maar 't was echt supergaafquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat heb ik nou nog nooit gedaan en altijd al eens willen doen![]()
Vanmiddag heel de middag de binnenkant van me ogen bewondertquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:12 schreef Toempf het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om vanavond naar De Lier te gaanwel jammer want er was weer iets met skihut-ellende
![]()
Zal wel wat foto's maken van de damesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef dubidub het volgende:
Oh en PB, veel plezier daarPost nog wat plaatjes van de vrouwen daar
Gisteren trouwens wlsandman nog gezienMaar ik moest ontzettend nodig naar de wc
't stinkt naar bier. Hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:23 schreef Toempf het volgende:
Gekkigheid.
Goedbezig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef keijz het volgende:
Mijn reactievermogen liet me inderdaad even in de steek
Zo, ik zat in de bus, en daar stonk het pas naar bier, volgens mij kan jouw kamer daar niet tegen opquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zo, ik zat in de bus, en daar stonk het pas naar bier, volgens mij kan jouw kamer daar niet tegen op
Ik weet nog steeds niet of er nu gewoon een bierbom daar is ontploft of dat de chauffeur bezig is geweest
Ja, 'n donkerblauwe polo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Dubidub... Had je vanavond een blauw shirt aan in De Lier?
Dan heb ik je volgens mij van een afstandje gezien
Ze hadden neit voor niets dat hek op een kier staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:47 schreef keijz het volgende:
Stervesdruk? viel toch wel mee?
En toempf ik heb jou wel gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |