Jij bent echt verslaafd aan fok, je ben net thuis, gelijk weer achter die computer :pquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:08 schreef dubidub het volgende:
'k ben kapot. Scouting is echt slecht voor je. 40 kratten in 'n week, vanavond in het winikeltje nog een nabespreking.
Moooi, net henk oorsmer die ff géén broodje gehaktstaaf voor me wil maken. D'r zat 3 man te smeken om het genot, hij zeg: 'Morgen, 12 uur ben je de erstequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:56 schreef Toempf het volgende:
[..]
Jij bent echt verslaafd aan fok, je ben net thuis, gelijk weer achter die computer :p
Nou moe, ook stom. maar je wil toch niet zeggen dat je nog heb zitten zuipen gisteren? Ik lag om 22 uur in bed en dat beviel me prima, ik had het hard nodig. Vanmiddag effe beginnen met theorie leren, dinsdag is het zoverquote:Op zondag 29 juli 2007 04:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Moooi, net henk oorsmer die ff géén broodje gehaktstaaf voor me wil maken. D'r zat 3 man te smeken om het genot, hij zeg: 'Morgen, 12 uur ben je de erste'
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor op de rommelmarktquote:Op zondag 29 juli 2007 12:22 schreef Strychnine het volgende:
Gisteren even snel naar de braderie in de hoek geweest, vandaag naar de rommelmarkt daar
Strychrommelmarkten
Henk Oorsmeer? Je bedoelt van snackbar de Kroon?quote:Op zondag 29 juli 2007 04:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Moooi, net henk oorsmer die ff géén broodje gehaktstaaf voor me wil maken. D'r zat 3 man te smeken om het genot, hij zeg: 'Morgen, 12 uur ben je de erste'
Uh, dat wil ik wel zeggen, toen ik naar de winkel liep ( met chris ron en wout) dacht ik echt dat ik moest kotsen, en dat ik een collaatje zou drinken en weer naar huis zou gaan. Maar het ging 'mirakels'. Ik had nl. nog ff flink lang zitte pilzen op de scouting + pizza gegeten, toen ff een half uurtje getukt, toen een biertje bij miij thuis gedronken en toen naar de winkel, met janus en tom z. Half 5 thuisquote:Op zondag 29 juli 2007 12:54 schreef Toempf het volgende:
[..]
Nou moe, ook stom. maar je wil toch niet zeggen dat je nog heb zitten zuipen gisteren? Ik lag om 22 uur in bed en dat beviel me prima, ik had het hard nodig. Vanmiddag effe beginnen met theorie leren, dinsdag is het zover![]()
Ja, heel vreemd. Die gast gaat altijd dicht op de drukke tijden. Ik vroeg het laast nog toen zat ik in de Ouwe op vrijdagavond. Had ik zin in een lekker broodje frikandel. Zie ik hem daar ook zitten, ipv dat hij in z'n snackbar zit... Dus ik zei maar ff tegen hem dat ik dan maar naar de Hoogenhoeck ging...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
En kassenbouwer henk oorsmeer is idd de vent van de kroon.
Haha, eet ie van je bord mee?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
HenkKroon
de man die rokend naast je komt zitten als je lekker zit te eten
en van je bord meeeet
Daar is het een beter weer dan hierquote:
45 graden.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar is het een beter weer dan hier![]()
Het is best te doen hier, rond de 20 graden maar wel genoeg wind..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:22 schreef Heinekenner het volgende:
Is het zulk slecht weer dan in Nederland?![]()
Want hier in zuid frankrijk is het nog goed te doen![]()
Ja, maar daar stopte hij mee toen ik mn peuk op zn hand uit dreigde te drukkenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha, eet ie van je bord mee?
Als ik wel eens met 'm praat, is ie altijd wel aardig verder hoor...
Live gezien op Sensation White...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:02 schreef GotC het volgende:
Ik vind dat nummer van Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand remix)
ZO goud!
http://nl.youtube.com/watch?v=J-HTB8MlpsQ
Ringtonequote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:02 schreef GotC het volgende:
Ik vind dat nummer van Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand remix)
ZO goud!
http://nl.youtube.com/watch?v=J-HTB8MlpsQ
't niveau van de reacties daar is ook niet meer wat het geweest is. Dat plaatje is trouwens ook al oud, blijft leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef kassenbouwer het volgende:
Het Westland wordt weer eens genoemd op GeenStijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |