Ja, zou bootje ook op vakantie zijn bijvoorbeeld. Een hele tijd al niet meer gezien hierzo...quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Allemaal druk aan het werk he![]()
Of vakantie![]()
Radio 1quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, zou bootje ook op vakantie zijn bijvoorbeeld. Een hele tijd al niet meer gezien hierzo...
Volgende week begint mijn vakantiewerk. 2,5 dag werken op de universiteit. Dus kan ik gelukkig deze week de tour nog een beetje blijven volgen. Kijkt hier iemand het nog?
Heb je werk gevonden op de eur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, zou bootje ook op vakantie zijn bijvoorbeeld. Een hele tijd al niet meer gezien hierzo...
Volgende week begint mijn vakantiewerk. 2,5 dag werken op de universiteit. Dus kan ik gelukkig deze week de tour nog een beetje blijven volgen. Kijkt hier iemand het nog?
Ik volg het wel ja, mooie finale weer vandaagquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik word studentassistent. De vakken worden opnieuw ingedeeld en vanaf augustus begint dat al. Daarna in november en december mag ik zelfs gaan lesgevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Heb je werk gevonden op de eur?![]()
Wat ga je daar doen dan?
Een Tour om nooit te vergeten / snel te vergeten... doorhalen wat niet van toepassing is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Strychnine het volgende:
MIJN TOUR, WAT DOEN ZE!
Ik begrijp het ook niet..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar wat ben ik SPRAKELOOS nou! Ongelofelijk, die Rasmussen!!
Bootje was wel op vakantie..maar volgens mij is alweer terug...quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Strychnine het volgende:
MIJN TOUR, WAT DOEN ZE!
Het vreemde was.. Rasmussen na de Tour over contractverlenging zou gaan spreken.. (stond laatst in de krant).quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:56 schreef keijz het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik wakker ben gebleven om de avondetappe af te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |