abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51725287
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:28 schreef Fixers het volgende:

[..]

Buiten hetgene wat Pool zegt: dan maak je geen goede indruk op de rechter. Ga maar vast therapie zoeken, als je dat in het gevang of bij de taakstraf niet al krijgt.
volgens de politie is taakstraf uitgesloten
pi_51725299
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:29 schreef malt-bavaria het volgende:
daarvoor moeten we terug naar de tijd dat ik 16 was

ik had toen een vriendinnetje en me moeder was het daar niet mee eens

dat is uit de hande gelopen en ben ik mijn moeder en me zusje te lijf gaan met een honkbalknuppel

toen ben ik ook al het huis uitgezet
gast
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
jij zou niet eens vrij mogen rondlopen krijg ik de indruk.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51725329
Je hoeft je iig niet druk te maken om op korte termijn nieuwe woonruimte te vinden, daar ben je voorlopig al van voorzien.
pi_51725367
die slet had niet vreemd moeten gaan

ik heb nog steeds een vermoeden

ik weet niet zeker of ze vreemd is gegaan
  zondag 22 juli 2007 @ 18:33:50 #30
141482 Q.
JurassiQ
pi_51725372
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:29 schreef malt-bavaria het volgende:
daarvoor moeten we terug naar de tijd dat ik 16 was

ik had toen een vriendinnetje en me moeder was het daar niet mee eens

dat is uit de hande gelopen en ben ik mijn moeder en me zusje te lijf gaan met een honkbalknuppel

toen ben ik ook al het huis uitgezet
Zou ik ook doen.
For great justice!
pi_51725402
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_51725537
Nou als ik dit zo lees, heb jij ernstige agressie-beheersingsproblemen! Plus ben je achterdochtig. Jongen, als je niet naar de gevangenis gestuurd wordt, zou ik maar eens hulp gaan zoeken in de vorm van therapie. En als je wel naar de gevangenis gaat, moet je daarna hulp zoeken.
pi_51725548
ik ben hier uiteraard niet trots op
pi_51725582
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_51725751
bagger user, bagger topic. Advies: crash dat sportvliegtuig van je in de waddenzee, geen woonruimte meer nodig en weer een baviaan minder op deze aardkloot
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_51725755
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:20 schreef SHE het volgende:
Misschien wat minder gaan drinken, je als een vent gaan gedragen, je spullen pakken en ophoeren.
Dat je nog durft te veronderstellen dat je ook maar enige vorm van rechten hebt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dit dus.

Maar misschien heeft de rechter wel een tijdelijk nieuw onderdak voor je
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 22 juli 2007 @ 18:51:59 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51725809
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 22 juli 2007 @ 18:52:32 #38
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_51725820
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:40 schreef malt-bavaria het volgende:
ik ben hier uiteraard niet trots op
Er schijnt nog plek te zijn bij de robbert fleuri stichting, mischien daar is informeren?
Heb je meteen een nieuw (te)huis gevonden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_51725876
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:52 schreef NordicBlue het volgende:
Er schijnt nog plek te zijn bij de robbert fleuri stichting, mischien daar is informeren?
Heb je meteen een nieuw (te)huis gevonden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
NB, Robert Fleury stichting bestaat niet meer. Plus dit soort opmerkingen zijn niet grappig.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:56:44 #40
141414 NordicBlue
pi_51725932
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

NB, Robert Fleury stichting bestaat niet meer. Plus dit soort opmerkingen zijn niet grappig.
Wat zit er dan aan je rechterhand als je richting leidschendam rijd vanuit voorschoten?
Tegenover de opel dealer?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_51726124
GGZ Haagland, locatie Leidschendam, eetstoornissenkliniek Ursula en de VIA, psychiatrie voor doven en slechthorenden. Robert Fleury bestaat niet meer,
  zondag 22 juli 2007 @ 19:06:53 #42
141414 NordicBlue
pi_51726189
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
GGZ Haagland, locatie Leidschendam, eetstoornissenkliniek Ursula en de VIA, psychiatrie voor doven en slechthorenden. Robert Fleury bestaat niet meer,
Oh?
Wanneer is dat opgeheven dan?
Toen ik er vorige week langsfietste waren er gewoon nog mensen en stonden de bordjes enzo er nog
(1 voordeel voor de NS, minder springers in de zomer)
pi_51726210
De psychiatrische kliniek en alle afdelingen zijn er nog, maar de stichting is hernaamd. Een grote fusie in psychiatrie-land, om het geheel overzichtelijker te maken.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:08:54 #44
141414 NordicBlue
pi_51726228
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
De psychiatrische kliniek en alle afdelingen zijn er nog, maar de stichting is hernaamd. Een grote fusie in psychiatrie-land, om het geheel overzichtelijker te maken.
Ohhh, op die manier, ok ik snap,thanks
pi_51726335
Maar de vraag is eigenlijk, was ze nou vreemdgegaan of niet?
pi_51726364
Geweldig topic.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_51726453
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar de vraag is eigenlijk, was ze nou vreemdgegaan of niet?
zover ik weet niet
pi_51726454
Zul je zien, positioneert je vriendin zich ook nog in de slachtofferrol.
pi_51726523
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:17 schreef malt-bavaria het volgende:

[..]

zover ik weet niet
Best zonde, heb je voor niks die bloempot stuk gemaakt.
  zondag 22 juli 2007 @ 20:00:07 #50
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_51727644
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:17 schreef timmeeeh het volgende:
heb je een huurcontract? zonee, dan ben je geen huurder en is de huurwet mijns inziens niet op jou van toepassing.

heb je ook geen samenlevingscontract? dan heb je mi. al helemaal geen poot om op te staan.
zo simpel werkt het niet. Er zijn zat rechtszaken die in een omgekeerde situatie door een zwangere/ zogende vrouw worden gewonnen waarna de man moet vertrekken..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop