X - RAYquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ben ik nu scheel, of waar is
[afbeelding] ?
Ja, het downloaden lukte, en toen mislukte het 'installeren' op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..de url bevat een unieke code die je maar één keer kunt gebruiken.
dubbele post---quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding] ?
Dat is wel kut ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het downloaden lukte, en toen mislukte het 'installeren' op mijn telefoon.
Kutprogramma.
Klopt, toen stond mijn V3 er nog bij. Nou ja, jammer dan. Ik vind het toch wel een beter idee om een telefoon mee te nemen die het ook op maandag nog doet. En met V3 redt dat niet, zeker niet als ik 'm ook voor het programma gebruik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja.
Morgen zal de site compleet zijn en dan zal er ook bijstaan voor welke telefoons het geschikt is. Dat was vorig jaar ook
Zaterdag in de X-Ray!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding] ?
Gammaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef Hythloth het volgende:
^^^ bij welke winkel is dat?
In de X-Ray, ongeveer twee uurtjes voordat Uffie begint, ik denk stiekem dat ik vaak in dat oranje hok te vinden benquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef XxxPimxxX het volgende:
Apparat is ook nog niet terug te vinden![]()
nee man, die matjes liggen tig keer beterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:37 schreef vanBnaarC het volgende:
Nog een luchtbed om lekker op te slapen, ipv van zo'n gaar matje wat zichzelf opblaast
[afbeelding]
nah, te veel meezeul werk. ik leen die vd buren wel.quote:
Damn, dat gaat tof worden! Die toko gaat uit z'n voegen barsten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:39 schreef kciR het volgende:
[..]
In de X-Ray, ongeveer twee uurtjes voordat Uffie begint, ik denk stiekem dat ik vaak in dat oranje hok te vinden ben![]()
Lowlands.nl over 5 uurtjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wie maakt er even een mooi blokkenschema van?
Zo lang kan ik nog wel wachten denk ik.quote:
Bij die reggae night vrijdag in de Lima staat wel "Live: Black Prophet". Misschien dat ze Black Seeds bedoelen??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:46 schreef Luni het volgende:
Kan er overheen gekeken hebben, maar ik kom nergen The Black Seeds tegen
Ik voorspel een storm in een glas waterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:20 schreef Toad het volgende:
Vanavond in MetMichiel een primeur wat betreft Lowlands. Op 3FM tussen 19 en 22 uur.
Ik gok op The Gossip...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Ik voorspel een storm in een glas water![]()
De enige bron daarvan is een vaag mailtje van een "management" die waarschijnlijk de hele vraag niet hadden begrepen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Peter Bjorn & John hadden toch afgezegd, wat doen die dan in godsnaam op dat schema?
K, tof. Als ik tijd over heb misschien even kijken. Ergens is het wel een leuke bandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De enige bron daarvan is een vaag mailtje van een "management" die waarschijnlijk de hele vraag niet hadden begrepen.
Hmm, morgen toch maar 'ns een kaartje halen dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef UncleSam het volgende:
Volgens kaartverkoper vanmiddag bij de FreeRecordShop zijn er nog maar ongeveer 5% van de kaartjes over!
+/- 3000 kaartjes denk ik.
Zekerweten eind deze week uitverkocht![]()
smerigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:54 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik heb er al 15 ingekocht om er straks 14 met winst door te verkopen![]()
Morgen zeker nog een keer 15 bijkopen
Vorig jaar werd er per kaartje 200¤ neergelegd na de melding dat het uitverkocht was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |