Laat je zelf iets afdrukken dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben bezig een leuk T-shirt voor Lowlands te bedenken
Iets dat herkenbaar is, onthoudbaar, opvallend en leuk
Nee hoor. Ik kan nog uuuuren doorgaan. Maar ik ga zo gewoon nog een uurtje lopenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja maar die is toch al onvruchtbaar als ik het goed zie![]()
Ja,quote:Op zondag 22 juli 2007 20:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Laat je zelf iets afdrukken dan?
En alleen tekst?
En d'r doos staat wagenwijd open. Hélemaal uitgelubberdquote:
Je bent iig stukken actiever dan ik vandaagquote:Op zondag 22 juli 2007 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan nog uuuuren doorgaan. Maar ik ga zo gewoon nog een uurtje lopen
Dat komt door dat speeltje dat er naast hangtquote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En d'r doos staat wagenwijd open. Hélemaal uitgelubberd
Ja af en toe ff lekker naar buiten doet een mens goedquote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent iig stukken actiever dan ik vandaag
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat komt door dat speeltje dat er naast hangt
[..]
[..]
Waardeer je jouw magnetronnetje nu wel meer, Sheep?quote:
Hij houdt haar aan het lijntjequote:Op zondag 22 juli 2007 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit gaat echt recht tegen alle regels in, zo dump je haar toch niet.
En hij staat er ook nog bij te lachen![]()
Die van mij moet in ieder geval veel meer bovenop haar dragen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waardeer je jouw magnetronnetje nu wel meer, Sheep?![]()
We gaan net zo lang door tot het totaal niet leuk meer isquote:Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef iamredleader het volgende:
Hoeveel pagina's van deze flauwe opmerkingen kunnen jullie nog verdragenik bescheur mezelf hier...
De hufterquote:
Ehh, ik weet volgende week meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp..ga je nou nog naar Lowlands?
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
En dit gebeurt er dus als je gaatjes in de verpakking prikt
[afbeelding]
Waarschijnlijk nog een topic of 2quote:Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef iamredleader het volgende:
Hoeveel pagina's van deze flauwe opmerkingen kunnen jullie nog verdragenik bescheur mezelf hier...
En dat puur omdat ze niet ook blauw isquote:Op zondag 22 juli 2007 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit gaat echt recht tegen alle regels in, zo dump je haar toch niet.
En hij staat er ook nog bij te lachen![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We gaan net zo lang door tot het totaal niet leuk meer is
Oeh..even kijken hoe het met de Italianen afloopt ey?quote:
Zegt de Ane Brun-afhakerquote:
Hoe valt dit dan te verklaren?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
En dit gebeurt er dus als je gaatjes in de verpakking prikt
[afbeelding]
Sluit, train, douche en slaap zequote:Op zondag 22 juli 2007 21:03 schreef iamredleader het volgende:
Goed, ik ga afsluiten zo, wat gezonde training doen en daarna douchen en naar bed. Morgen weer vroeg op
![]()
![]()
![]()
Duits experimentquote:Op zondag 22 juli 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe valt dit dan te verklaren?
[afbeelding]
Die heeft een mooie poes zegquote:Op zondag 22 juli 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe valt dit dan te verklaren?
[afbeelding]
quote:
Ik denk dat we op dat punt zijn belandquote:Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We gaan net zo lang door tot het totaal niet leuk meer is
Ik dacht dat dat al mijlenver achter ons lagquote:Op zondag 22 juli 2007 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat we op dat punt zijn beland![]()
Ik denk dat we daar nu dankzij TradeMarkie zeker zijn beland jaquote:Op zondag 22 juli 2007 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat we op dat punt zijn beland![]()
Nu heb ik het weer gedaan zeker?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar nu dankzij TradeMarkie zeker zijn beland ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |