Nee, dit is het Waterloo van Mayo.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Modus het volgende:
Al 500x opmerkingen in de trend van "is dit het einde van Vino?".
We kijken hier werkelijk naar een historische topicquote:Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef RedFever007 het volgende:
Voor als u later heeft ingelogd, wat hebben we tot op heden gezien. Het begon met "Herbert in de Tour deel 1". Deel 2 kwam daarna maar die raakte ook vol. In totaal hebben we dus zeker 600 reacties gezien in het Herbert-topic!!. We zijn nu aan het begin van topic 3 aanbeland. Tijd voor een tvp lijkt mij, Maarten wat jij?
Jazeker Herbert, jongens jongens wat een spektakel hier!!
Vandaag, rit 14 dus heeft Herbert duidelijk uitgelegt hoe bussen worden gevormd.... ik weet niet of we die al hadden maar anders is het dus rit 14.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef Falco het volgende:
Ik kon deze week dus weinig de Tour volgen, hopelijk heb ik niet teveel gemist van Herbert
Op de belg hoorde ik ze ook iets zeggen van "die heeft zn hoofd vol met mayonaise" (maar dan anders..).quote:Op zondag 22 juli 2007 21:06 schreef zjroentje het volgende:
Mayonaise.
OMG.![]()
Tekenend ook de stilte van Ducrot daarna.
Oke bedanktquote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vandaag, rit 14 dus heeft Herbert duidelijk uitgelegt hoe bussen worden gevormd.... ik weet niet of we die al hadden maar anders is het dus rit 14.
Volgens mij heeft iedereen in de prono Herbert behoorlijk onderschat. Nu pas het verhaal over de bus, daar kan niemand punten op gescoord hebben. En hij heeft Zaaf nog niet eens verteld!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Falco het volgende:
[..]
Oke bedankt. Dinsdag komt er dan weer een tussenstandje
.
Best wel want dat geeft de Basken normaliter extra kracht.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Pek het volgende:
"Boogerd rijdt hier gewoon een paar Basken de vernieling in...en die wonen hier!"
Lekker relevant, Herbert![]()
WELK VERHAAL?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:04 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen in de prono Herbert behoorlijk onderschat. Nu pas het verhaal over de bus, daar kan niemand punten op gescoord hebben. En hij heeft Zaaf nog niet eens verteld!
Zit de Mont Ventoux in de ronde van Zwitserland?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef Waaghals het volgende:
Herbert is er nog steeds niet over uit of Vino nou de ronde van zwitserland of de dauphine heeft gereden. Hij had het ff over de prestatie van Vino op de Mont Ventoux tijdens de Ronde Van Zwitserland.
Hij heeft het sowieso alleen maar over Vinoquote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef Waaghals het volgende:
Herbert is er nog steeds niet over uit of Vino nou de ronde van zwitserland of de dauphine heeft gereden. Hij had het ff over de prestatie van Vino op de Mont Ventoux tijdens de Ronde Van Zwitserland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |