Sorry BB hoe kunnen we zo onbeschoft zijn om jou te negerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef BB_Koning het volgende:
Ok, negeer BB maar. Ga maar naar een blind date kijken van Josh Thompson. Waarom zou j eook willen kijken naar een fenomeen dat ongekend talent laat zien.![]()
Heb ook die andere dates bekeken, valt me op dat die fighters over het algemeen nogal verlegen en conservatieve types zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Omdat ik de donderdag officieel als kutste dag van de week heb uitgeroepen zal ik de komende weken op donderdag een leuke 4-delige blind date serie posten!!
Hebben we tenminste nog IETS te doen..
Deeltje 1: The one with Josh Thompson
Ik heb ze ook alle 4 gezien en je hebt idd gelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:40 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Heb ook die andere dates bekeken, valt me op dat die fighters over het algemeen nogal verlegen en conservatieve types zijn.
dan moeten ze eens een date regelen met charles bennetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:40 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Heb ook die andere dates bekeken, valt me op dat die fighters over het algemeen nogal verlegen en conservatieve types zijn.
Of een date met NIck Diaz en GSP, nu we toch zelf bezig zijn te koppelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:28 schreef Dacide het volgende:
[..]
dan moeten ze eens een date regelen met charles bennet
Er staan er een boel op de de bekende tracker.. of ben je daar geen lid van?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:15 schreef slaapvaak het volgende:
Ik kan echt nergens torrents van die IFL gevechten vinden.
Dat zou heel lief van jou zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Er staan er een boel op de de bekende tracker.. of ben je daar geen lid van?
Ik heb eventueel wel een invite voor je..![]()
Zoals Rampage laatst in een interview zei dat hij in Japan nog nooit uitgejoelt is. Hij kreeg de neiging om mensen in het UFC-publiek grijpen en een voor een een klap verkopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:18 schreef sjimz het volgende:
Nu UFC de grootste wordt ben ik toch maar even gaan kijken.
Kon me nooit echt bekoren en nu weet ik weer waarom.
Dat publiek is zo respectloos.
Hebben alleen maar gejoel over voor het grondwerk.
Ze zouden het zelf eens moeten proberen en ondervinden hoe zwaar een paar minuten submission atempts op de grond is.
helemaal mee eensch...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:18 schreef sjimz het volgende:
Nu UFC de grootste wordt ben ik toch maar even gaan kijken.
Kon me nooit echt bekoren en nu weet ik weer waarom.
Dat publiek is zo respectloos.
Hebben alleen maar gejoel over voor het grondwerk.
Ze zouden het zelf eens moeten proberen en ondervinden hoe zwaar een paar minuten submission atempts op de grond is.
yup, maar dat zijn niet de enigequote:
Hoe kan het trouwens dat ik Brandon Vera helemaal gemist heb? Terwijl ik toch de meeste UFC events heb bekeken. Niet op PPV of is hij me gewoon niet opgevallen?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Former UFC heavyweight champion Andrei Arlovski could likely face Brandon Vera during a pay-per-view (PPV) event to be held in November, according to two separate UFCmania.com sources!
Hoe vet is dit dan wel niet!!! Brandon Vera is echt geen joke, dus Arlovski heeft zijn handen vol..
stiekem hoop ik dat Vera hem wint(als de match doorgaat natuurlijk).
Vette match-up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |