uhm nee hoor? zijn al uhm... 5 ferrari's uitgevallenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
D'r rijden nog 3 Ferrari's op de baan.
Vodafone Ferrari rijd ook nog.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef gbm het volgende:
[..]
uhm nee hoor? zijn al uhm... 5 ferrari's uitgevallen
daarom zei ik ook dat ze dan net Ralf Schumacher ook uit de grindbak mochten takelen want de motor liep gewoon nogquote:Op zondag 22 juli 2007 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden genoeg coureurs zich in zien graven in het grind met de motor nog draaiende.
Maar nog nooit heb ik gezien dat er eentje behulpzaam uitgetakeld werd.
Niks tegen Hamilton, maar ik hoop dat andere teams hier bezwaar tegen aantekenen. Dit is niet correct.
Inderdaad. Jammer van Kimi, ik weet zeker dat ie Alonso wel kon pakkenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef TommyGun het volgende:
Massa FTW dan maar. Jammer van Kimi, maar gelukkig ligt Hamilton lekker achteraan
Denk dat die nog moeten stoppen. Misschien dan Kubica of Wurz derde.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Webber P3
DC P4
Zou Webber vandaag dan voor de 2e keer in zijn F1-cariere op het podium komen.
Inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2007 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer van Kimi, ik weet zeker dat ie Alonso wel kon pakken.
Ja, hij is weer van de baan gegaan. Dit keer door een eigen fout.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:38 schreef malt-bavaria het volgende:
ik hoor ze net zeggen dat de auto van hamilton weer op de baan is getilt
wat is er gebeurd dat van gisteren of is die deze race weer de banden ingegaan???
Hoeveel ronden komen er eigenlijk nog?? misschien dat ze het uit kunnen rijden zonder een stop? Wel tof idd dat het dit keer geen Ferrari of McLaren coureur op P3 is.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Denk dat die nog moeten stoppen. Misschien dan Kubica of Wurz derde.
In ieder geval wordt iemand derde die niet van Ferrari of McLaren rijdt. Wie het ook wordt, dat is altijd leuk.
schoot rechtdoor aan 't einde van het rechte stuk, raakte licht de bandenstapel en werd toen opgetakeld en weer op 't asfalt gezet....quote:Op zondag 22 juli 2007 15:38 schreef malt-bavaria het volgende:
wat is er gebeurd dat van gisteren of is die deze race weer de banden ingegaan???
doe eens effe verslagquote:Op zondag 22 juli 2007 15:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, hij is weer van de baan gegaan. Dit keer door een eigen fout.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:38 schreef malt-bavaria het volgende:
Tenzij het weer loeihard gaat regenen, dan lukken die 17 ronden niet meer binnen de 2 uur.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef -Hans- het volgende:
Oooh nog gewoon 17 ronden dus. Come on Alonso![]()
mja, tijd is stopgezet tijdens rode vlag he, dus moet volgens mij wel lukkenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:42 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Tenzij het weer loeihard gaat regenen, dan lukken die 17 ronden niet meer binnen de 2 uur.
Met een herstart niet neequote:Op zondag 22 juli 2007 15:42 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Tenzij het weer loeihard gaat regenen, dan lukken die 17 ronden niet meer binnen de 2 uur.
Het gat wordt helaas weer wat groter.. come on regen.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:42 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zijn ze bij McLaren niet vies van idd.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:43 schreef Atreidez het volgende:
En kan daarbij de voorsprong van Massa kleiner maken voor alonso
Bij Ferrari niet bedoel je. McLaren is sportief gezien de nr. 1 in de Formule 1.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zijn ze bij McLaren niet vies van idd.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwaar overdreven... check het gat en de tijden.....
quote:Keurig gedaan door Hamilton.
* DarkShine mompelt iets over Spa en stromende regenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:47 schreef GiantWorm het volgende:
[..]
Bij Ferrari niet bedoel je. McLaren is sportief gezien de nr. 1 in de Formule 1.
Op z'n minst een dubieuze uitspraak gezien de zaken die momenteel tussen Ferrari en McLaren spelenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:47 schreef GiantWorm het volgende:
[..]
Bij Ferrari niet bedoel je. McLaren is sportief gezien de nr. 1 in de Formule 1.
lolquote:Op zondag 22 juli 2007 15:47 schreef GiantWorm het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei, er rijden nog 3 Ferrari'squote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Op z'n minst een dubieuze uitspraak gezien de zaken die momenteel tussen Ferrari en McLaren spelen
ja, ik dacht dat ik al gek werdquote:Op zondag 22 juli 2007 15:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei, er rijden nog 3 Ferrari's
Joh dat had ik nog niet begrepenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei, er rijden nog 3 Ferrari's
Als het weer zo hard gaat als in het begin wel ja, anders niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:50 schreef MonoSynth het volgende:
blabla 75% gehad, nog 10 minuten op de klok. Één druppeltje en de race wordt afgevlagd.
ik gok dat 't nat wordtquote:Op zondag 22 juli 2007 15:51 schreef TommyGun het volgende:
Zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren indien regen...
quote:
hij probeert een winkelhockje uit te halenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:52 schreef sander89 het volgende:
Kovelein op regenbanden al.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:52 schreef Xenwolfie het volgende:
Tering, ik wil de F1 weer op SBS6.
Nee hoor, want anders zit hij toch buiten de punten.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:54 schreef Dos37 het volgende:
Was dit nou gewoon een hele dure gok van Renault
Ja ik zie het.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Nee hoor, want anders zit hij toch buiten de punten.
Alonso eraf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |