dan ga je dus door op muziek, hadden we net afgesproken niet te doen toch?quote:
Okay, okayquote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overheersen? Er worden vaker meerdere vragen in één categorie gegooid. Kijk..als er 5 muziekvragen achter elkaar worden gesteld is het wellicht wat veel ja.
En ik vind wel dat het algemene kennis is. Want dan mag je nl geen filmvragen stellen ook. Of sportvragen.
Je mag niet twee keer achter elkaar antwoordenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef ChrisJX het volgende:
Gavrilo Princip
Plotselinge ingevingen mogen welquote:Op zondag 22 juli 2007 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
Je mag niet twee keer achter elkaar antwoorden![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:58 schreef C21H23NO5 het volgende:
5, 2 en 1
Oh ja. Dat gedoe had ik dus ook. Je hebt het ding al wel gedownload? Zet het dan in Windows->System 32. Tenminste, bij mij moest het pakketje daar staan. Dat is voldoende. Als het toch niet goed lukt, dan moet je nog .mp3 achter je geluidsfragment plakken bij het opslaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:58 schreef Plasterk het volgende:
@wyccie
ik moet lame encoder downlaoden voor omzetten naar mp3 in audacity. Hoe moet ik deze installeren. Audacity vraagt om een bestand die hij niet kan vinden in de zip.
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef ElizabethR het volgende:
backgammon
gedaan maar nu error --> kon de coderingsbibliotheek niet openenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja. Dat gedoe had ik dus ook. Je hebt het ding al wel gedownload? Zet het dan in Windows->System 32. Tenminste, bij mij moest het pakketje daar staan. Dat is voldoende. Als het toch niet goed lukt, dan moet je nog .mp3 achter je geluidsfragment plakken bij het opslaan.
En dan wel opslaan in een map waar je het nog terug kan vinden (Muziek bijvoorbeeld, bij mij kwam het namelijk in System32 terecht).
Hmm, weet niet zo heel goed meer wat ik gedaan heb. Misschien heb ik het pakketje eerst geopend (door er op te dubbelklikken...) Ja, dat heb ik gedaan. En toen het betreffende bestand in System32 gedumpt.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef Plasterk het volgende:
Gedaan maar nu error --> kon de coderingsbibliotheek niet openen
Cobra4 +1quote:Op zondag 22 juli 2007 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
Snip
Als het wel is gelukt, moet je nog wel in de ID-tags even de gegevens weghalen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:11 schreef Plasterk het volgende:
gdvr mis ik een vogelvraag door dit gekut
ik heb een wav to mp3 encoder gedownloadquote:Op zondag 22 juli 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het wel is gelukt, moet je nog wel in de ID-tags even de gegevens weghalen.
Doei ER
Correctquote:Op zondag 22 juli 2007 23:21 schreef Plasterk het volgende:
Nelson
Nog steeds op je werk. Een die hard.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
Geen audio/video mogelijkheid op mijn werk.....
![]()
Net met mijn dienst begonnen. Morgen om 0700 klaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |