quote:
quote:
detail 2003quote:
don't know where you've been lately....maar ze zijn 'vrij' bekendquote:
Jongens, toe nou toch. Deze vragen duiken steeds vaker op, en we hebben toch niet allemaal geluid! Het is hier toch geen muziekquiz??quote:
*Mee eens. Vind het zelf erg vervelend om iets te moeten downloaden voordat ik de vraag (mogelijk) kan beantwoorden.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Jongens, toe nou toch. Deze vragen duiken steeds vaker op, en we hebben toch niet allemaal geluid! Het is hier toch geen muziekquiz??
Mee eensquote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jongens, toe nou toch. Deze vragen duiken steeds vaker op, en we hebben toch niet allemaal geluid! Het is hier toch geen muziekquiz??
Momenteel speelt Anne Soldaat met Do The Undo, maar die bedoel ik dus nietquote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef ChrisJX het volgende:
Anne Soldaat, die staat op de Parade... Ik had iets beter moeten opletten bij de aan/afkondiging, want zijn band is wel genoemd...
Het is vanaf het begin gedaan. Het zijn leuke vragen. Dat af en toe niet iedereen mee kan doen met een vraag is jammer maar dit moet toch kunnen? Is altijd gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan weet ik het nietquote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef C21H23NO5 het volgende:
Momenteel speelt Anne Soldaat met Do The Undo, maar die bedoel ik dus niet
Ja oke, maar chionees stelt nu al twee keer achter elkaar zo'n vraag. Het moet toch niet overheersen?? Paar topics gelden kwam de een na de andere voorbij. En dat heeft niets met algemen kennis te maken, toch? Meer met algemene muziekkennis.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is vanaf het begin gedaan. Het zijn leuke vragen. Dat af en toe niet iedereen mee kan doen met een vraag is jammer maar dit moet toch kunnen? Is altijd gedaan.
jaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat Daryl-Ann ofzoiers??
Dan moet je dat even zeggen op het moment dat zo'n vraag gesteld wordt, dan vervalt de vraag gewoon en wordt er een nieuwe gesteld.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb wel geluid, maar ik heb meestal geen zin om iets te downloaden. Als die sites het überhaupt al doen trouwens.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ik weet dat ik zo'n vraag niet moet stellen als jij en WA er zijn, maar als jullie er niet zijn en de rest heeft wel geluid, dan kan dat toch best?
Het kan überhaupt best. Maar wel zo dat het niet gaat overheersen, dat is alles wat ik bedoel te zeggen. En zoals ik al zei, chinees stelt nu twee keer achter elkaar zo'n vraag. En ik ben ook niet bepaald happig op downloaden van allerlei troep voor ik een vraag kan beoordelen, net als Chris.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je dat even zeggen op het moment dat zo'n vraag gesteld wordt, dan vervalt de vraag gewoon en wordt er een nieuwe gesteld.
Ik weet dat ik zo'n vraag niet moet stellen als jij en WA er zijn, maar als jullie er niet zijn en de rest heeft wel geluid, dan kan dat toch best?
Maar wat dacht je dan van de sportvragen, en in het bijzonder de vele wielrenvragen, het is toch ook geen sportquiz?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ja oke, maar chionees stelt nu al twee keer achter elkaar zo'n vraag. Het moet toch niet overheersen?? Paar topics gelden kwam de een na de andere voorbij. En dat heeft niets met algemen kennis te maken, toch? Meer met algemene muziekkennis.
Verhip!quote:
Ik denk dat je wel een beetje moet varieren in de vragenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je dat even zeggen op het moment dat zo'n vraag gesteld wordt, dan vervalt de vraag gewoon en wordt er een nieuwe gesteld.
Overheersen? Er worden vaker meerdere vragen in één categorie gegooid. Kijk..als er 5 muziekvragen achter elkaar worden gesteld is het wellicht wat veel ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja oke, maar chionees stelt nu al twee keer achter elkaar zo'n vraag. Het moet toch niet overheersen?? Paar topics gelden kwam de een na de andere voorbij. En dat heeft niets met algemen kennis te maken, toch? Meer met algemene muziekkennis.
Ook daarvoor geldt: Een vraag (misschien twee) kan best, maar daarna moet je naar een andere categorie om anderen die toevallig niets hiervan afweten ook een kansje te geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef wyccie het volgende:
Maar wat dacht je dan van de sportvragen, en in het bijzonder de vele wielrenvragen, het is toch ook geen sportquiz?
eensch.....2 vragen achter elkaar uit dezelfde categorie zie je vaak. Denk je dat ik blij ben als er 2 vragen achter elkaar komen over violistes ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overheersen? Er worden vaker meerdere vragen in één categorie gegooid. Kijk..als er 5 muziekvragen achter elkaar worden gesteld is het wellicht wat veel ja.
En ik vind wel dat het algemene kennis is. Want dan mag je nl geen filmvragen stellen ook. Of sportvragen.
Klopt..en dat gebeurt meestal ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:32 schreef C21H23NO5 het volgende:
Maar één categorie moet idd niet overheersen
Ben ik met je eens, in het algemeen wordt er mi. wel gevarieerd alleen nuziek en fillm gaan mi. soms lang door.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ook daarvoor geldt: Een vraag (misschien twee) kan best, maar daarna moet je naar een andere categorie om anderen die toevallig niets hiervan afweten ook een kansje te geven.
Al gebeurt dat normaal gesproken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |