Ja Little Italy is een leuk winkeltje, maar sommige producten lopen niet zo hard. Let dus wel even op de houdbaarheidsdatum.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is Little Italy die Italiaanse specialiteitenwinkel (in mijn herinnering) vlak bij Blaak ? Ik heb maar een half jaartje in Rotterdam gewoond, vandaar. Maar serieus, de mozzarella daar was echt de beste die ik ooit geproefd heb in mijn leven, no shit..
----
Anders lees ik de OP even.. Nouja, goed, je hebt gelijk dus. Briljante winkel.
.
Bier is ook wel zo ongeveer het laatste dat ik zou kopen in een Italiaanse delicatessenwinkel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:05 schreef Knipkip het volgende:
[..]
Ja Little Italy is een leuk winkeltje, maar sommige producten lopen niet zo hard. Let dus wel even op de houdbaarheidsdatum.Ik heb daar wel eens oud bier gekocht.
![]()
Nou, ik had graag gezien dat ze Nastro Azzurro verkochten. Maar ze hadden alleen Moretti.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bier is ook wel zo ongeveer het laatste dat ik zou kopen in een Italiaanse delicatessenwinkel.
Wat doet een onsje parma bij hun?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb net 14 maanden oude parmaham bij Little Italy gekocht en hij is héérlijk.En stúkken goedkoper dan die van onze grootste grootgrutter.
En ik maar denken dat jij een man was?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
St. Anny's ben ik net langs gelopen. May Fung ben ik volgens mij binnen geweest.
Wah Nam Hong ook trouwens.
Ik zocht eigenlijk asafoetida maar dat hadden ze er niet. Ik heb het gevonden bij één of andere suri die me raar stond aan te kijken dat ik het ging gebruiken om te koken.
Hij zegt: "Da's nie voor te koken. Wacht even. Ey...muffrouw! Is da om te koken? Ik gebruik 't nooit om te koken"(ja, slechte poging tot accent)
Dat ben ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:05 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een man was?![]()
![]()
De laatste 2 keer dat ik er ben geweest stonden er alleen maar vrouwen. Daar ga ik niet aan vragen of ze Casparovvv zijnquote:Btw, als je nog eens langskomt bij me, maak jezelf dan eens kenbaarOver minder dan 4 weken werk ik er voor 't laatst.
Ik ben de enige jonge kerel daar, simpelquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Hij vroeg dat aan een oud vrouwtje wat ook in de winkel was.
[..]
De laatste 2 keer dat ik er ben geweest stonden er alleen maar vrouwen. Daar ga ik niet aan vragen of ze Casparovvv zijn
I know..maar dan moet je er wel zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ben de enige jonge kerel daar, simpel![]()
Die 14 maand oude was geloof ik 2,95 per ons.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat doet een onsje parma bij hun?
Dat is zeker netjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die 14 maand oude was geloof ik 2,95 per ons.
Bij die slager loopt dan ook een absurd hoog aantal medewerkers rond. Ik kwam vorige keer binnen en zag al gauw 8-9 man aan het werk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes'Onze' prijs is 2,98 per ons, voor een parmaham van 12 maanden. Een Serranoham van 9 maanden gaat voor dezelfde prijs over de toonbank. De slager verderop durft 3,95 te vragen. Dat is dan ook een van de redenen dat wij als delicatessenzaak meer vleeswaren verkopen dan de slager, die 40 meter verderop zit.
Op wat voor dag?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij die slager loopt dan ook een absurd hoog aantal medewerkers rond. Ik kwam vorige keer binnen en zag al gauw 8-9 man aan het werk.
noujja, het zat voorverpakt dus waarschijnlijk is het uit het land waaruit het komt en niet uit r-dam..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Yinny het volgende:
Ieuw...gadver...ik weet dat er kakkerlakken en ratten e.d. bij toko's niet ongebruikelijk zijn, maar als ik ze niet zie dan bestaan ze niet. Nu ik dit zo zie...voorlopig zie je me niet bij wah nam hong....![]()
ik niet, leg eens uit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef Casparovvv het volgende:
Iedereen is wel bekend met de zogenaamde 3, 5 of 10 secondenregel bij de McDonalds, maar zo gaat het er in veel verswinkels ook aan toe hoor.
Etenswaren die op de grond gevallen zijn kunnen gewoon weer terug worden gelegd/verkocht worden, als deze niet langer dan 3, 5 of 10 seconden op de grond hebben gelegen. Dan zijn ze immers nog niet vies. Het aantal seconden is afhankelijk van het beleid van de bedrijfsleider en de glansfactor van de vloer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |