Dat is nou eenmaal een eigenschap van kwaliteitquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:28 schreef steve2003 het volgende:
[..]
spijtig genoeg zijn alle winkels wel knetter duur
Oeh, goeie tip, is hier ook niet zo ver vandaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:14 schreef steve2003 het volgende:
Voor heerlijke koekjes en gebakjes zou ik naar Callier gaan, op de Avenue Concordia om de hoek van de Lusthof straat in Kralingen. Daar hebben z evan dat echt oude hollands gebak, en ze maken eht waar je bij staat als het op is of als je er om vraagt. Ik zou er niet naar toe gaan voor ander gebak, of speciale koekjes, want dat hebben ze er niet. Dit is echt Zandkoekjes, Bitterkoekjes, tompousen, etc. Voor de rest zou ik naar de taartarchitechten gaan, die zitten vlak naast schmidt.
Tol gaat de oma van mijn vriend altijd heen en die weet wel wat goed eten is.quote:In het verre Hillegersberg zit een slager, genaamd Tol, die al sinds jaar en dag bekend staat om zijn goede vlees. Ga daar naartoe, ze hebben geen vitrine of wat dan ook, vertel ze wat je lekker vind en waar je naar op zoek bent, je krijgt een kop koffie en ze komen je laten zien en proeven wat voor heerlijks ze in huis hebben. voor de echte goede hompen vlees zou ik er echter niet naartoe gaan, dan moet je echt naar Piet van den Berg in zoetermeer.
Volgens mij ben ik er wel eens langsgefietst...quote:Daarnaast zou ik voor brood naar het Vlaamsch Broodhuys gaan. Geen idee waar het zit, maar op school komen ze het altijd leveren, en dat is echt heerlijk brood.
Dat wil ik echt weten.quote:En voor Italiaanse producten, er zit in Schiebroek een clandestiene Italiaan in een boerderij, die echt de heerlijkste, authentieke Italiaanse producten maakt. Maar dat adres moet ik even voor je navragen!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
St. Anny's ben ik net langs gelopen. May Fung ben ik volgens mij binnen geweest.
Wah Nam Hong ook trouwens.
Ik zocht eigenlijk asafoetida maar dat hadden ze er niet. Ik heb het gevonden bij één of andere suri die me raar stond aan te kijken dat ik het ging gebruiken om te koken.
Hij zegt: "Da's nie voor te koken. Wacht even. Ey...muffrouw! Is da om te koken? Ik gebruik 't nooit om te koken"(ja, slechte poging tot accent)
Ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Maar dat is misschien meer iets voor een ander topic?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga het van de week ontdekken.
Overigens:
* zit aan groot Engels ontbijt![]()
Wat Indiaase recepten. Daar wordt het regelmatig in gebruikt. Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Maar dat is misschien meer iets voor een ander topic?
Zit recht tegenover Little Italyquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Voor je kookgerei:
Aan de Meent (waar de meent de markt kruist zeg maar) zit een grote kookwinkel, ben ff de naam kwijt
Volgens mij is dat een satellietvestiging van Kookpunt. Die zit ook aan het Noordplein.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Voor je kookgerei:
Aan de Meent (waar de meent de markt kruist zeg maar) zit een grote kookwinkel, ben ff de naam kwijt
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:20 schreef Isegrim het volgende:
De winkel waar ik mijn Indiase kruiden haal, heet Pak.Op de West-Kruiskade dus.
Nummer weet ik niet, maar als je vanaf het Kruisplein komt, zit 'ie aan de linkerkant. Het is zo'n tropisch voedsel en haar-winkel (ik blijf de combi vreemd vindenquote:
Dan pak je toch de trein? Kun je gelijk de pepers ophalenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:12 schreef SHE het volgende:
Alles van L.I. is heerlijk.
Ik verlang zo hevig naar hun mortadella![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |