abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51805243
Voor heerlijke koekjes en gebakjes zou ik naar Callier gaan, op de Avenue Concordia om de hoek van de Lusthof straat in Kralingen. Daar hebben z evan dat echt oude hollands gebak, en ze maken eht waar je bij staat als het op is of als je er om vraagt. Ik zou er niet naar toe gaan voor ander gebak, of speciale koekjes, want dat hebben ze er niet. Dit is echt Zandkoekjes, Bitterkoekjes, tompousen, etc. Voor de rest zou ik naar de taartarchitechten gaan, die zitten vlak naast schmidt.

In het verre Hillegersberg zit een slager, genaamd Tol, die al sinds jaar en dag bekend staat om zijn goede vlees. Ga daar naartoe, ze hebben geen vitrine of wat dan ook, vertel ze wat je lekker vind en waar je naar op zoek bent, je krijgt een kop koffie en ze komen je laten zien en proeven wat voor heerlijks ze in huis hebben. voor de echte goede hompen vlees zou ik er echter niet naartoe gaan, dan moet je echt naar Piet van den Berg in zoetermeer.

Daarnaast zou ik voor brood naar het Vlaamsch Broodhuys gaan. Geen idee waar het zit, maar op school komen ze het altijd leveren, en dat is echt heerlijk brood. En voor Italiaanse producten, er zit in Schiebroek een clandestiene Italiaan in een boerderij, die echt de heerlijkste, authentieke Italiaanse producten maakt. Maar dat adres moet ik even voor je navragen!
  woensdag 25 juli 2007 @ 01:20:28 #27
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51805360
Steve2003:
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_51805494
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
Steve2003:
spijtig genoeg zijn alle winkels wel knetter duur
  woensdag 25 juli 2007 @ 01:29:00 #29
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51805502
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:28 schreef steve2003 het volgende:

[..]

spijtig genoeg zijn alle winkels wel knetter duur
Dat is nou eenmaal een eigenschap van kwaliteit
pi_51807496
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:14 schreef steve2003 het volgende:
Voor heerlijke koekjes en gebakjes zou ik naar Callier gaan, op de Avenue Concordia om de hoek van de Lusthof straat in Kralingen. Daar hebben z evan dat echt oude hollands gebak, en ze maken eht waar je bij staat als het op is of als je er om vraagt. Ik zou er niet naar toe gaan voor ander gebak, of speciale koekjes, want dat hebben ze er niet. Dit is echt Zandkoekjes, Bitterkoekjes, tompousen, etc. Voor de rest zou ik naar de taartarchitechten gaan, die zitten vlak naast schmidt.
Oeh, goeie tip, is hier ook niet zo ver vandaan.
quote:
In het verre Hillegersberg zit een slager, genaamd Tol, die al sinds jaar en dag bekend staat om zijn goede vlees. Ga daar naartoe, ze hebben geen vitrine of wat dan ook, vertel ze wat je lekker vind en waar je naar op zoek bent, je krijgt een kop koffie en ze komen je laten zien en proeven wat voor heerlijks ze in huis hebben. voor de echte goede hompen vlees zou ik er echter niet naartoe gaan, dan moet je echt naar Piet van den Berg in zoetermeer.
Tol gaat de oma van mijn vriend altijd heen en die weet wel wat goed eten is.
quote:
Daarnaast zou ik voor brood naar het Vlaamsch Broodhuys gaan. Geen idee waar het zit, maar op school komen ze het altijd leveren, en dat is echt heerlijk brood.
Volgens mij ben ik er wel eens langsgefietst...
quote:
En voor Italiaanse producten, er zit in Schiebroek een clandestiene Italiaan in een boerderij, die echt de heerlijkste, authentieke Italiaanse producten maakt. Maar dat adres moet ik even voor je navragen!
Dat wil ik echt weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isegrim op 25-07-2007 07:26:37 ]
pi_51814999
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
St. Anny's ben ik net langs gelopen. May Fung ben ik volgens mij binnen geweest.
Wah Nam Hong ook trouwens.

Ik zocht eigenlijk asafoetida maar dat hadden ze er niet. Ik heb het gevonden bij één of andere suri die me raar stond aan te kijken dat ik het ging gebruiken om te koken.

Hij zegt: "Da's nie voor te koken. Wacht even. Ey...muffrouw! Is da om te koken? Ik gebruik 't nooit om te koken" (ja, slechte poging tot accent)

Het is ook wel echt walgelijk spul! Ieuw.
Dat zal die Vediërs leren. Geen ui en geen knoflook, pfff.
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:24:57 #32
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51815177
Ik ga het van de week ontdekken.

Overigens:

* zit aan groot Engels ontbijt
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:25:23 #33
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51815199
Het ruikt in ieder geval naar luizenshampoo
pi_51815713
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga het van de week ontdekken.

Overigens:

* zit aan groot Engels ontbijt
Ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Maar dat is misschien meer iets voor een ander topic?
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:59:01 #35
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51816556
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Maar dat is misschien meer iets voor een ander topic?
Wat Indiaase recepten. Daar wordt het regelmatig in gebruikt. Ik ben ook benieuwd
Als het wat is dan maak ik daar wel een apart topic over ja
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:48:00 #36
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51826928
Voor je kookgerei:

Aan de Meent (waar de meent de markt kruist zeg maar) zit een grote kookwinkel, ben ff de naam kwijt
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:49:26 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_51826962
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Voor je kookgerei:

Aan de Meent (waar de meent de markt kruist zeg maar) zit een grote kookwinkel, ben ff de naam kwijt
Zit recht tegenover Little Italy .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:15:01 #38
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51827756
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Voor je kookgerei:

Volgens mij is dat een satellietvestiging van Kookpunt. Die zit ook aan het Noordplein.

-edit-

Inderdaad.

K O O K P U N T
S E R V I E S & B E S T E K
Binnenrotte 77
zijstraat v.d. Meent,

Die aan het Noordplein heeft een uitgebreider assortiment dus.

pi_51828592
Asafoetida ruikt smerig, maar het is lekker.
pi_51832515
Ik heb een paar indiase kookboeken, dus toen ik laatst zo'n potje tegenkwam bij de chinese obscure winkel heb ik het meegenomen.

Vooralsnog heb ik er alleen nog maar aan geroken en ik ben nog niet overtuigd

Waarin gebruik jij het dan? (of zullen we gewoon een asafoetidatopic openen?)
pi_51832653
Ik gebruik het in alle recepten waar het in hoort. Morgen gebruik ik het bijvoorbeeld voor de vulling van de samosa's.
pi_51833212
Is Little Italy die Italiaanse specialiteitenwinkel (in mijn herinnering) vlak bij Blaak ? Ik heb maar een half jaartje in Rotterdam gewoond, vandaar. Maar serieus, de mozzarella daar was echt de beste die ik ooit geproefd heb in mijn leven, no shit. .

----

Anders lees ik de OP even. . Nouja, goed, je hebt gelijk dus. Briljante winkel. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_51871518
De winkel waar ik mijn Indiase kruiden haal, heet Pak. Op de West-Kruiskade dus.
pi_51905513
Kazaguruma wou ik zeggen maar die heeft n0a al gezegd. Het is echt een enorme aanrader want het lieve oude Koreaanse dametje dat er nagenoeg altijd staat is altijd bereid om je tips te geven en je te helpen als je naar een bepaald product op zoek bent, als je iets specifieks nodig hebt kan ze het bestellen voor de volgende week. Zo had ze vandaag niet de gedroodge inktvis reepjes die ik nodig had maar binnenkort waarschijnlijk wel
  zaterdag 28 juli 2007 @ 02:41:30 #45
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51906503
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 23:20 schreef Isegrim het volgende:
De winkel waar ik mijn Indiase kruiden haal, heet Pak. Op de West-Kruiskade dus.
pi_51908214
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nummer weet ik niet, maar als je vanaf het Kruisplein komt, zit 'ie aan de linkerkant. Het is zo'n tropisch voedsel en haar-winkel (ik blijf de combi vreemd vinden ). Het is een vrij grote winkel, echt een soort supermarkt. Ze hebben de kruiden van TRS, dat is echt goed spul.
pi_51913199
Ik heb net 14 maanden oude parmaham bij Little Italy gekocht en hij is héérlijk. En stúkken goedkoper dan die van onze grootste grootgrutter.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:12:04 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51913276
Alles van L.I. is heerlijk.
Ik verlang zo hevig naar hun mortadella
pi_51913311
Ik zag het liggen, wist niet dat dat van die enorme worsten waren. Zal ik een stukje opsturen per post?
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:16:51 #50
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51913363
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:12 schreef SHE het volgende:
Alles van L.I. is heerlijk.
Ik verlang zo hevig naar hun mortadella
Dan pak je toch de trein? Kun je gelijk de pepers ophalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties