het zijn gewoon mensen die ik ook in het echt ken, en best oke zijn. maar snappen gewoon geen moer van internetquote:Op zondag 22 juli 2007 13:21 schreef shifto het volgende:
Dat soorrt mensen heb ik gewoon niet inmijn msn
Dus dan neem je ze het maar kwalijk?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef kaos- het volgende:
[..]
het zijn gewoon mensen die ik ook in het echt ken, en best oke zijn. maar snappen gewoon geen moer van internet![]()
ben hier niet voor een discussie, maar om te klagenquote:
Beter kan ik het niet zeggen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:27 schreef Koewam het volgende:
Huilie...
Goed voor je "ego" toch? Tenminste als je iq, en alles waar aan gemeten kan worden hoe slim je bent, dan ook enige punten, niet veel maar toch, hoger is.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:32 schreef jpg97 het volgende:
Degene die die "domme" mensen toevoegd aan zijn contactlijst is pas dom
Stoer hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 13:42 schreef Nexxennium het volgende:
Mensen met msn hebben sowieso al een achterstand op bepaalde gebieden. Je moet het ze niet al te kwalijk nemen dat ze niet weten wat een .jpg-bestand is. Kunnen ze ook niks aan doen.
Nou, als je dáár je voldoening uit moet halenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef Siewe het volgende:
[..]
Goed voor je "ego" toch? Tenminste als je iq, en alles waar aan gemeten kan worden hoe slim je bent, dan ook enige punten, niet veel maar toch, hoger is.
Die heb je er rond lopen, mij persoonlijk zal het een zorg zijn. Moet er zelf niet aan denken om alles te weten, afijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nou, als je dáár je voldoening uit moet halen![]()
Hij gebruikt natuurlijk Skypequote:Op zondag 22 juli 2007 13:46 schreef Hardrebel het volgende:
in welke tijd ben jij blijven steken. Aangezien de meeste mensen msn gebruiken. Is iedereen dom. Lijkt net alsof jij dus een nerd bent.
Ik kijk wel uitquote:
Ik krijg altijd .rar bestanden van fok sletjesquote:Op zondag 22 juli 2007 14:15 schreef skippy22 het volgende:
Ik stuur altijd .exe bestanden naar fok sletjes
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik krijg altijd .rar bestanden van fok sletjes
Want?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen met msn zijn per definitie dom
Want?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:42 schreef Nexxennium het volgende:
Mensen met msn hebben sowieso al een achterstand op bepaalde gebieden.
Liever achterstand op dingen als internet dan zoals mensen als jij op sociaal gebied.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:42 schreef Nexxennium het volgende:
Mensen met msn hebben sowieso al een achterstand op bepaalde gebieden. Je moet het ze niet al te kwalijk nemen dat ze niet weten wat een .jpg-bestand is. Kunnen ze ook niks aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |