Sexy.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik studeer momenteel voor Aardrijkskundeleraar
Lijkt me ook dat je in het weekend geen tijd hebtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:51 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam rijinstructrice worden in het weekend als je al een drukke week hebt gehad als kinderarts? Dan ben je blij dat je even rust hebt lijkt me zo...
Voor het geld zul je het ook wel niet hoeven te doen...
Geïnspireerd door de televisie-reclame?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:21 schreef Roflbroek het volgende:
Ambulance verpleegkundige
Dat maakt het journaal juist leukerquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:03 schreef Le-Penseur het volgende:
Journalist. De nieuwe Phillip Freriks, maar dan zonder de versprekingen![]()
En wat denk je.. ik doe de 1e opleiding. Conservatorium. Komt dat even goed uit!quote:Conservatorium (HBO)
Nederlandse Film en Televisie Academie (HBO)
Dansacademie (HBO)
Rockacademie (HBO)
Toneelopleiding (HBO)
Drama (HBO)
Politie (HBO)
Toegepaste Psychologie (HBO)
Design Academy (HBO)
Kunstacademie (HBO)
Evenementenorganisator is gewoon Nederlands hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:39 schreef Sabinee het volgende:
Evenementenorganisator (hoe zeg je dat in normaal Nederlands?)
Doe nu KCM (da's kunsten, cultuur en media) aan de uni van Groningen, ga richting kunstbeleid en management doen in het 3e jaar
Nu vallen de HBO zaken af, want ik doe WO. Ik heb informatica gestuudeerd, maar die staat er om vage redenen niet tussenquote:Luchtvaart- en ruimtetechnologie (WO)
Werktuigbouwkunde (WO)
Elektrotechniek (WO)
Sterrenkunde (WO)
Luchtvaarttechnologie (HBO)
Technische Natuurkunde (HBO)
Werktuigbouwkunde (HBO)
Algemene Operationele Technologie (HBO)
Technische Natuurkunde (WO)
Kunstmatige intelligentie (WO)
Ja, dat moet het zijn!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:16 schreef HuHu het volgende:
Mijn lijstje is als volgt:
[..]
Nu vallen de HBO zaken af, want ik doe WO. Ik heb informatica gestuudeerd, maar die staat er om vage redenen niet tussen.
Nu doe ik 'iets medisch met computers', maar het valt me ook op dat er helemaal geen medische dingen tussen staan? Wellicht omdat ik heb aangevinkt dat ik slecht overweg kan met ouderen en die zijn natuurlijk vaak ziek.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:20 schreef jurgen. het volgende:
[..]
M.a.w we zien jou in de toekomst bij de Mc staan met: " Wilt U ketchup of mostert erbij meneer/mevrouw? "
Wat wil je er precies mee gaan doen?quote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef Viktor het volgende:
Geneeskunde & Rechten
een echte vent wordt geen agent?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik ben nu klaar met het 1e kwartiel van de politie opleiding (3 maanden bezig) en ga nu de stage in voor 3 maanden. kheb er echt veeeel zin in. super leuk allemaal.
het klopt wel een beetje dat politieagenten te weinig geld krijgen. maar ik kies ook vooral voor het beroep
Mooi. Mijn eerste ingeving voor wat ik volgend jaar wil gaan studeren was planologie. Nu kan ik heel goed twijfelen, en dus vroeg ik me al vrij snel af of ik niet toch beter bouwkunde of industrieel ontwerpen kon gaan doen. Of misschien wel rechten.quote:Politicologie en bestuurskunde (WO)
Ruimtelijke Ordening en Planologie (HBO)
Afrika, Talen en Culturen van (WO)
Planologie (WO)
HBO-rechten (HBO)
Sociaal Juridische Dienstverlening (HBO)
Duitse taal en cultuur (WO)
Tolk-Vertaler (HBO)
Engels (WO)
Frans (WO)
Klinkt allemaal zo saaiquote:Accountancy (HBO)
Betriebswirtschaft (HBO)
HBO-rechten (HBO)
Bedrijfseconomie (HBO)
Bestuurskunde/Overheidsmanagement (HBO)
Fiscale Economie (HBO)
Integrale Veiligheid (HBO)
Bedrijfskunde (WO)
Beleid en organisatiewetenschappen (WO)
Econometrie (WO)
Chill chill, heb zelf binnenkort ook een keuring bij de KMAR.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:58 schreef Koenz0r het volgende:
Begin volgende week aan mijn opleidingen en dan sta ik over 2 jaar zo op Schiphol
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:32 schreef booo het volgende:
[..]
Klinkt allemaal zo saai
Wil trouwens rechten gaan doen.. (op het moment)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |