quote:Op zondag 22 juli 2007 14:13 schreef Devolution het volgende:
Mij lijkt het supertof om een eigen (reeks) club(s) te hebben, maar een realistischer doel heb ik nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucidity4All
Mij ook, het schijnt alleen dat politiemensen onderbetaald worden (was laatst op het nieuws) en dat overuren niet uitbetaald worden en weet ik wat niet meer. Dat zou mij niet zo trekken, maar verder lijkt het mij best een tof beroepquote:
quote:
Leraren gaan ook naar school op hun mountainbike...quote:
quote:1-10 hbo
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (HBO)
Kunstacademie (HBO)
Pedagogiek (HBO)
Sociaal Pedagogische Hulpverlening (HBO)
Design Academy (HBO)
Visuele Communicatie, afstudeervariant B Vormgeving (HBO)
Leraar Basisonderwijs (HBO)
Psychologie (HBO)
Creatieve Therapie (HBO)
Dansacademie (HBO)
Ja, sommige wel.. Maar ik ben van plan gewoon met de auto te gaan. Een lerarenauto. Opel Astra zoietsquote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leraren gaan ook naar school op hun mountainbike...
Goh, zo'n arrogant mannetje als jou en dan maar mbo doen?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef Adsum het volgende:
Doe nu de juwelier-ondernemer opleiding, MBO niveau 4.
Ik werk nu bij Schaap & Citroen juweliers.
Komend schooljaar ben ik 3e-jaars, en ik wil dus juwelier worden
En dan meewerken met de media om de mensen te manipuleren?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef IrCute het volgende:
Ik ben 16, wil graag Journalistiek studeren na m'n eindexamen en het liefst in amerika![]()
ja klopt best aardig met mijn interesses maar die test was kut, daarvoor moet je al gewoon weten wat je wilt volgens mij, allemaal van die doorzichtige vragen.quote:Visuele Communicatie, afstudeervariant B Vormgeving (HBO)
Industrieel product ontwerpen (HBO)
Kunstacademie (HBO)
Schilders en Stukadoorbedrijf (MBO)
Design Academy (HBO)
Hout en meubilering (MBO)
Grafisch (MBO)
Kunst en Techniek (HBO)
Textiel en confectie (MBO)
Multimediavormgeving (MBO)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |