Joh is dit echt waar? Ik dacht dat als je minimaal een jaar in de kooi heb gezeten je je borg terugkrijgt en verder niets. Als het waar is wat The Judge zegt dan zijn de boetes inderdaad heel erg lachwekkend. Het is daarnaast wel weer heel erg lucratief om een jaar in de kooi te zitten. Ik verdien geen ton per jaar en niemand die momenteel in de kooi zit zou in de real life 100 000 euro verdienen.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:45 schreef the_judge het volgende:
een jaar kooi levert haar 100.000 euro op
net als iedere ander
men krijgt betaald naar waarde dat men in het programma heeft gezeten
daarom zijn die boetes ook lachwekkend
1000 van je borg of jackpot???
jajaaja
Waarvan gaat ze die touareg betalen dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:08 schreef DiDijo het volgende:
ze krijgen alleen de borg terug van 10.000 euro en verders niks
zou een bak zijn als iedereen een ton kreeg als ze de villa verlaten
Van alle media activiteiten?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waarvan gaat ze die touareg betalen dan?
Ze denkt dat ze een show mag presenteren, life and cooking of een nieuwe 5 uur show.(quote)quote:
Ze krijgen een maandelijkse vergoeding.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:52 schreef sander89 het volgende:
Hoe zit het eigelijk met de bewoners, zijn in dienst van Talpa?
Maar als ze in dienst zijn verdienen ze ook geld of hoe zit dat inelkaar? Of houdt Talpa dat allemaal stil?
Of kunnen ze gewoon een uitkering aanvragen omdat ze werkloos zijn?
E 1500,- heb ik ergens gelezen maar kan het niet terugvinden.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef ikreageer het volgende:
Hoeveel?
Het zal me inderdaad niks verbazen als die b-acteurs in de Gouden Kooi gewoon een salarisje per maand betaald krijgen.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:00 schreef ikreageer het volgende:
Natasia zegt net tegen kapster dat ze in oktober haar buik laat doen en een c2 koopt, en over een jaar een vw touraeg.
Heb ik iets gemist, ze was toch soort van part-time beveiliger met schulden. Zou JDM haar toch een paar ton geven?
??
Zouden Flens en Stijn ooit ook nog aan de bak komen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef noltje het volgende:
Natasia denkt echt dat ze na DGK een baantje krijgt in de TV-wereld.
Het dringt niet tot die botte hersens door dat Nederland haar uitkotst.![]()
inderdaad krijgen ze een maandvergoeding. Verschillend per bewoner, richting de 1000-1500 euro.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het zal me inderdaad niks verbazen als die b-acteurs in de Gouden Kooi gewoon een salarisje per maand betaald krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |