Geen idee!quote:
quote:
Juistem, de NSB-knopquote:Op zondag 22 juli 2007 19:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen idee!Ik geloof dat je dan ergens op een knopje moet drukken, zodat je kunt klikken bij de modjes.
Nee jappiequote:Op zondag 22 juli 2007 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom ? ...wat ging er door je heen..? "fuck ik heb een mannelijke usert gemist"![]()
![]()
...
zoiets ?
mmm zit wat inquote:
Wat is NSB ?quote:
Zal het je gaan lukken denk je ?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee jappie
Ik dacht aan mn toekomst( zonder jou helaas)
![]()
Niet Smerig Boerenquote:
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
oh, ik dacht dat de NS zn naam had veranderd , na klachten van userssorry
![]()
[afbeelding]
Dat is inderdaad wel wat karig...je hebt minimaal een 24uurs en nog wat los verzamelde notes nodig .quote:
Deze dus:quote:

Nope...hoe valser hoe beter.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze dus: [afbeelding]
Zou het strafbaar zijn om een valse TR te maken?![]()
Oh die dank je Talihtaquote:Op zondag 22 juli 2007 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze dus: [afbeelding]
Zou het strafbaar zijn om een valse TR te maken?![]()
De B van bliksemschadequote:Op zondag 22 juli 2007 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
oh, ik dacht dat de NS zn naam had veranderd , na klachten van userssorry
![]()
[afbeelding]
Dank voor dit fijne stukje Feedbackquote:Op zondag 22 juli 2007 19:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel wat karig...je hebt minimaal een 24uurs en nog wat los verzamelde notes nodig .![]()
Wat wel helpt is je tieten en kont posten.![]()
Theraloosquote:Op zondag 22 juli 2007 19:34 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb zo visite en ik ga de computer maar eens echt uitzetten voor de verandering![]()
.
Ik vraag me trouwens af wanneer m'n ouders en broertje in godsnaam weer terugkomen.
En nu eerst even eten makennnn.
Dankzij Jappie ben ik er achter! Tieten & Reet.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die dank je Talihtadie heb ik bijna een keer gebruikt.. Maar waar staat het voor TR (Tering Reply)
![]()
Ahhh thanksquote:Op zondag 22 juli 2007 19:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dankzij Jappie ben ik er achter! Tieten & Reet.![]()
Nou wil ik er ook aan zittenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dankzij Jappie ben ik er achter! Tieten & Reet.![]()
"Done.quote:
Donequote:
Het enige vervelende aan zo'n TR is dat je nooit eens fatsoenlijk antwoord krijgt...het moet allemaal van een kant komen.quote:
quote:
Zonnetje weg... hier nu ookquote:Op zondag 22 juli 2007 19:46 schreef Soury het volgende:
Zon weg hier ikke ook ...Laters
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
En zo hebben wij na de rat met platvoeten binnenkort ook een kwakend bospad.![]()
Ik treed graag buiten de padenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
En zo hebben wij na de rat met platvoeten binnenkort ook een kwakend bospad.![]()
Hier in de SC ?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:46 schreef Soury het volgende:
Zon weg hier ikke ook ...Laters
Wat heeft Mootie hiermee te makenquote:
Grrrrrrrrrrrrrrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |