Misschien sta je er niet op je voordeligst op? Post ze eens in FB, dan kunnen we je positieve feedback geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat station is gepasseerd..we zijn inmiddels dik een half uur verder en heb nog geen enkele reactie mogen ontvangen.![]()
quote:
Ahaquote:Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien iemand die moeite heeft met de zoetzappige kutplaatjes ofzo?
...avonne dus.
O.k. je droomavond viel in duigen na je lang verwachte afspraak met Peter en nu is het definitief over en gaan er hatelijke mailtjes over en weerquote:
Ik had het dus niet over fotoows...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien sta je er niet op je voordeligst op? Post ze eens in FB, dan kunnen we je positieve feedback geven.![]()
Kut kattenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
ps. ook voor Soury ( en weet dat ik katten haat, dus dit is een echt bedankje)
Martin Brosiusquote:Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
Fout
![]()
Raad een lied, raad een lied, ook al raad je het liedje niet is dat geen reden tot verdriet
Als je in de stemming bent
en weet dat je het liedje kent
bel, tis maar een spel
Ik zeg niks![]()
Je zit ons gewoon lekker te maken met een dooie mus.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
Fout
![]()
Raad een lied, raad een lied, ook al raad je het liedje niet is dat geen reden tot verdriet
Als je in de stemming bent
en weet dat je het liedje kent
bel, tis maar een spel
Ik zeg niks![]()
Oi, mijn FB-postje was niet serieus bedoeld hè.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien iemand die moeite heeft met de zoetzappige kutplaatjes ofzo?
Ik hou van katten.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
ps. ook voor Soury ( en weet dat ik katten haat, dus dit is een echt bedankje)
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oi, mijn FB-postje was niet serieus bedoeld hè.
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon lekker te maken met een dooie mus.![]()
quote:
Die zouden zinloos gepost zijn...ik ambieer hier namelijk nietsquote:
* mompelt iets over VOLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |