quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan dat op een foon ?![]()
Jemig
Dan maar weer een oud modelletje aanschaffen![]()
quote:
Is dat een ochtend programma ?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Vraag maar aan Karl Noten, ex presentator van Goedemorgen Nederland![]()
Mogen we radenquote:
quote:
Volgens mij was het nederland in beweging, maar gaat het verder onder de naam: kinderen in bewegingquote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Vraag maar aan Karl Noten, ex presentator van Goedemorgen Nederland![]()
Je zegt niet veel maar zodra je dan eindelijk een keer je snavel opendoet is het ook gelijk een a4tje vol met rottigheid he ?quote:
ja iddquote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was het nederland in beweging, maar gaat het verder onder de naam: kinderen in beweiging
Ik stem voor...en trap afquote:
Ik zou je Tieten & Reet plaatsen!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zegt niet veel maar zodra je dan eindelijk een keer je snavel opendoet is het ook gelijk een a4tje vol met rottigheid he ?![]()
quote:
Neuh dat lijkt me niet ... Disana ook niet ... Joh best een moeilijkequote:Op zondag 22 juli 2007 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik stem voor...en trap af
De jaloezie kreeg uiteindelijk toch de overhand; dus........Gertmans ?![]()
Dat station is gepasseerd..we zijn inmiddels dik een half uur verder en heb nog geen enkele reactie mogen ontvangen.quote:
Misschien iemand die moeite heeft met de zoetzappige kutplaatjes ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh dat lijkt me niet ... Disana ook niet ... Joh best een moeilijke![]()
Nee, het is alweer over, het gaat alweerquote:Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga lekker verder joh...ben ik ook een keertje live op de hoogte..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |