Als je zondag 's ochtends om acht uur uit je bed gedruend word met frans bauer, marriane weber en consorten verlies je snel respect voor iemands muziek keuze -_-quote:Op zondag 22 juli 2007 05:27 schreef TheSorrow het volgende:
Respect voor elkaars muziekkeuze, ook al is sommige muziek echt niet om aan te horen!
Ik wil om die tijd liggen ronken O.Oquote:Op zondag 22 juli 2007 05:33 schreef TheSorrow het volgende:
Dat is waar... maar dan zet je je eigen muziek fucking hard op, probleem opgelost
Ja, dan weet ik het ook niet hoor... Zet je je eigen muziek op zodat het dat van hun net overstemt en dan proberen te maffen.. Of ga buiten een rondje lopen of flikker een steen door hun ruit van mijn partquote:
Heb al ruzie gehad met buurjongen.quote:Op zondag 22 juli 2007 05:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik het ook niet hoor... Zet je je eigen muziek op zodat het dat van hun net overstemt en dan proberen te maffen.. Of ga buiten een rondje lopen of flikker een steen door hun ruit van mijn part
Within Temptation - Kronenburgparkquote:
Zijn ze nog aan t BBQ'en dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 05:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Heb al ruzie gehad met buurjongen.
Op z;n bek gemept ook, kwam z'n pa moeilijk doen
Fucking tokkies....
niet mee te praten, maar als ik Maiden op standje orkaan zet schijnen ze toch te begrijpen dat hun muziek wat te hard staat.
En dan gaan ze BBQen -_- tot 4 uur 'snachts -_-
Op het moment niet.quote:
Hell yeah! Dat vind ik de enige uit dit genre die tof is. Die nummers zijn echt leukquote:Op zondag 22 juli 2007 06:04 schreef BasOne het volgende:
hell.... Benny Neyman is nog beter dan Jannes -_-
Genre Marianne Weber, Frans Bauer en Jannes that is.quote:Op zondag 22 juli 2007 06:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hell yeah! Dat vind ik de enige uit dit genre die tof is. Die nummers zijn echt leuk.
KOM UIT DE BEDSTEE M'N LIEFSTEquote:
See that wall there, with all the blood on it?quote:Op zondag 22 juli 2007 06:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Genre Marianne Weber, Frans Bauer en Jannes that is.
Je begrijpt me verkeerdquote:Op zondag 22 juli 2007 06:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
See that wall there, with all the blood on it?
Stand against it.
Oh, dan mag je bij mij in bedquote:Op zondag 22 juli 2007 06:23 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dus dat ik uit het dat genre alleen Benny leuk vind.
BasOne Is listnign to Bots - 7 dagen langquote:Op zondag 22 juli 2007 06:27 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow is listening 2 JCAT (Staind) - Bonghits for Breakfast![]()
Dit is niet alleen in Nederland zo.quote:Op zondag 22 juli 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:
Heeft er niemand meer smaak? is heel nederland bevolkt door tokkies en kampers?
Dat denk ik ook. En al helemaal in Frieslandquote:Op zondag 22 juli 2007 06:49 schreef female81 het volgende
[..]
Dit is niet alleen in Nederland zo.
Vorig jaar stond in België 'Lief klein konijntje' wekenlang op nummer 1.
Al heb ik ergens wel het gevoel dat hier in Nederland het percentage 'simpele mensen' hoger ligt dan waar dan ook in de wereld.
Minequote:
M.n bed houd my voorlopig tevredenquote:Op zondag 22 juli 2007 07:26 schreef TheSorrow het volgende:
Mn metal houdt me voorlopig wel ff tevreden
*Sorrow op z'n bek slaat met schmeiserquote:Op zondag 22 juli 2007 07:39 schreef TheSorrow het volgende:
Noooooooooo! *deur intrapt en Angelina mesleurt*
En wat dan nog meer allemaal?quote:Op zondag 22 juli 2007 07:41 schreef TherAngelina het volgende:
Ik wil best MMV hoor.
Maar ja, nu ben ik al gegrepen! Ik ben benieuwd waar dit heenleidt.
Naar m'n bed, slapenquote:Op zondag 22 juli 2007 07:41 schreef TherAngelina het volgende:
Ik wil best MMV hoor.
Maar ja, nu ben ik al gegrepen! Ik ben benieuwd waar dit heenleidt.
*zet grof geschut in en stuurt Seth Gaikema naar Sorrowquote:Op zondag 22 juli 2007 07:42 schreef TheSorrow het volgende:
Schmeiser?
*BasOne met de kettingzaag te lijf gaat*
Jongens, jongens! Make love, not war!quote:Op zondag 22 juli 2007 07:42 schreef TheSorrow het volgende:
Schmeiser?
*BasOne met de kettingzaag te lijf gaat*
Wat een onzinquote:Op zondag 22 juli 2007 07:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Naar m'n bed, slapen
Wil alleen een warm lichaam naast me.
Morgen sex, als ik niet zo moe ben
We zitten ook in het SC topic.. en kan wel, zou mn eerste band wordenquote:Op zondag 22 juli 2007 07:46 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat is net als een wijf zegt: "Ik heb hoofdpijn".
Maar even serieus, hier kunnen we een ban voor krijgen toch?Slowchatten?
*huilt* Wat heb ik je misdaanquote:Op zondag 22 juli 2007 07:46 schreef BasOne het volgende:
*knuffelt Angeline, schopt Sorrow en gaat naar bed
Ang, 5 minuten dan naar bed k
Sorrow begon, permbanquote:Op zondag 22 juli 2007 07:46 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat is net als een wijf zegt: "Ik heb hoofdpijn".
Maar even serieus, hier kunnen we een ban voor krijgen toch?Slowchatten?
Slowchat in m'n KLBquote:
Jouw ava is zo irritant, die moet ik telkens helemaal aflezenquote:
Uhm..quote:Op zondag 22 juli 2007 07:48 schreef TherAngelina het volgende:
Ga eens met elkaar zoenen. Doe het voor mijjjjj
. Heel even maar
.
Whahahahahaquote:Op zondag 22 juli 2007 07:51 schreef BasOne het volgende:
HEEEEYYY EEEEWWWWW
Fucking sicko.
Flik dat nog is een keer en ik rij je aan een bajonet....
Heb genoeg aan Angelina, hoef jouw er niet bij
En ik ben niet van die kant
Ik ben ook niet van de wijvenkant maar als jullie een trio met twee wijven hebben moeten die toch ook aanelkaar zittenquote:Op zondag 22 juli 2007 07:51 schreef BasOne het volgende:
HEEEEYYY EEEEWWWWW
Fucking sicko.
Flik dat nog is een keer en ik rij je aan een bajonet....
Heb genoeg aan Angelina, hoef jouw er niet bij
En ik ben niet van die kant
Knuffelen ervoor, knuffelen erna, maar niet alleen knuffelenquote:Op zondag 22 juli 2007 07:54 schreef BasOne het volgende:
bijna 8 uur.. moe slapen man....
Val bijna om....
Angelina, over 5 minuten in mijn bed, lekker knuffelen
NN folks
Was een Duitstalige band...quote:
Dus jij kunt zien of het tuig alleen al door de muziek die de ander luister knap. Laat mensen toch mooi die muziek luisteren wat voor een last heb je er van alleen omdat je er 1 of 2 uur per week naar luistert. Ik schat in dat jij van het type hardcore/jumpstyle bent. Wou jij zeggen dat bijv. jumpstyle muziek is, paar simpele deuntjes achter elkaar dat is pas voor de simpele zielen.quote:Op zondag 22 juli 2007 09:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik werk in een grote supermarktketen, ik moet wel heel vaak in het magazijn zijn, doordeweeks werken de "full timers" er (mensen die hun hele leven dit werk doen, en inmiddels bijna 50 zijn)
Als ik me aan 1 ding erger zijn het deze mensen wel, en vooral hun muzieksmaak! Flikker eens op met die piraten onzin! Je moet wel heel achterlijk zijn als niet betere muziek kan maken dan dat!
En dan nog de mensen die het luisteren.
TUIG!
Ik werk er al bijna 2 jaar, werk elke dag met die gozer.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:33 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Dus jij kunt zien of het tuig alleen al door de muziek die de ander luister knap. Laat mensen toch mooi die muziek luisteren wat voor een last heb je er van alleen omdat je er 1 of 2 uur per week naar luistert. Ik schat in dat jij van het type hardcore/jumpstyle bent. Wou jij zeggen dat bijv. jumpstyle muziek is
Moet je maar niet op het kamp gaan wonenquote:Op zondag 22 juli 2007 05:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als je zondag 's ochtends om acht uur uit je bed gedruend word met frans bauer, marriane weber en consorten verlies je snel respect voor iemands muziek keuze -_-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |