quote:Bruce Lee overleed op 20 juli 1973 in het Queen Elizabeth Hospital in Hongkong. De oorzaak van zijn dood is omstreden. De officiële verklaring beschrijft het als een allergische reactie op pijnstillers - brain edema - oftewel het opzwellen van de hersens.
Die was het kloppen zat, omdat niemand open deed?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uiteindelijk stopte zijn hart met kloppen
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:24 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Die was het kloppen zat, omdat niemand open deed?![]()
Knock knock, who's there....quote:Op zondag 22 juli 2007 02:24 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Die was het kloppen zat, omdat niemand open deed?![]()
haterquote:Op zondag 22 juli 2007 04:42 schreef Biogarde het volgende:
Heb die films nooit wat aan gevonden. Hele genre niet btw![]()
fucking noob!quote:Op zondag 22 juli 2007 02:14 schreef Dibble het volgende:
Net dus film van hem gekeken 'Enter the Dragon', man wat een lijp gozer is dat! heeft ie niet meer films, gast is gewoon zo fakkin cool
Alleen kut tyfus jammer dat hij dood is
![]()
Klacht: Bruce Lee dood, geen mooie films meer :'(
waarom is ie overleden btw![]()
Bite me.quote:
Idd, die brandon lee, Ik zag gister een stukje uit the crow.. wat een lame film.quote:Op zondag 22 juli 2007 04:09 schreef DeBastaard het volgende:
mee eens, bruce lee roeleerde de pan uit. zijn zoon is/was echter een emo.
En Al Pacino is zeker ook een echte gangster?quote:Op zondag 22 juli 2007 04:09 schreef DeBastaard het volgende:
mee eens, bruce lee roeleerde de pan uit. zijn zoon is/was echter een emo.
Hij heeft meer films hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 02:14 schreef Dibble het volgende:
Net dus film van hem gekeken 'Enter the Dragon', man wat een lijp gozer is dat! heeft ie niet meer films, gast is gewoon zo fakkin cool
Alleen kut tyfus jammer dat hij dood is
![]()
Klacht: Bruce Lee dood, geen mooie films meer :'(
waarom is ie overleden btw![]()
Een echte mede-fanquote:Op zondag 22 juli 2007 08:46 schreef Mardoek50 het volgende:
Bruce Lee! [afbeelding]
En er zijn zeker meer films van em, maar de beste vind ik "The Way of the Dragon" (wel de ongecensureerde versie!). Ik zal eens kijken voor een lijstje van de rest van z'n films.
Hij is trouwens ook een inspiratiebron geweest voor "Kill Bill":
[afbeelding]
De vechtstijl van bruce lee was wel minder krachtig en effectief dan de shaolin wushu van jet li, daar heb je naar mijn mening gelijk in. Wel was bruce lee veel succesvoller dan jet li ooit zou kunnen zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Bruce Lee is een mietje![]()
Jet Li pwns Bruce!![]()
Ja.. En die films waren ook altijd zo realistisch, ik bedoel.. Wie kan tegenwoordig niet 100 meter tegen de muur aan rennen,quote:Op maandag 23 juli 2007 02:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De vechtstijl van bruce lee was wel minder krachtig en effectief dan de shaolin wushu van jet li, daar heb je naar mijn mening gelijk in. Wel was bruce lee veel succesvoller dan jet li ooit zou kunnen zijn.
Hmmm... daar ben ik het niet mee eens. De stijl van Bruce Lee, "Jeet Kune Do", is (in mijn opzicht) veel effectiever dan wushu. De vechtscenes van Jet Li moeten het vooral hebben van de 'show', de indrukwekkende bewegingen van wushu.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De vechtstijl van bruce lee was wel minder krachtig en effectief dan de shaolin wushu van jet li, daar heb je naar mijn mening gelijk in. Wel was bruce lee veel succesvoller dan jet li ooit zou kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |