Inderdaad, 6-0! Ik heb genoten van de Eagles vanavond. Dit spel belooft veel goeds voor het seizoen. Maar, laten we niet te optimistisch zijn en gewoon met beide voeten op de grond blijven staan. Van Dijk is een heerlijk voetballertje, evenals Smeekes, die wel wat wegheeft van een luipaard. Sluw, maar tegelijkertijd ontzettend snel! Go Ahead Eaglesquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:39 schreef DarkShine het volgende:
Lekker om de competitie zo te beginnen!
Als 't kan ADO & GAE.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:48 schreef Urquhart het volgende:
Leuk voetbal legde GAE gisteren op de mat
GAE is een gevaarlijke outsider voor de titel, leuk hoor. Liever GAE dan ADO of RKC.
De winst zal met name in uitwedstrijden gepakt moeten worden, daar is vorig seizoen veel verloren gegaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:08 schreef HumbertoT het volgende:
Lekker begin zo, eens zien of we dit seizoen minder wisselvallig presteren.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:01 schreef eagle75 het volgende:
Stadion veilger maken? Begin eens met een goede boarding voor de B-side zou ik zeggen.
LOL ja. Zag het idd vrijdagavond op tv.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:01 schreef eagle75 het volgende:
Stadion veilger maken? Begin eens met een goede boarding voor de B-side zou ik zeggen.
Zeker, mooi gebaar van De Vroome en Overmars.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef jaspah het volgende:
hm voor een tientje met de buscombi naar helmond.. das nog wel te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |