Schandalig inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2007 22:18 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht. Nu weet ik het allemaal weer.
Mmmarararsupiemelami was toen mod en ging een pussyfantopic (dat later meer op een bashtopic begon te lijken) op slot gooien. In ÓNZ. In míjn ONZ!
En hij verwijderde reacties! In ÓNZ, verdomme!
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, je lacht nu wel, maar bent niet blij
Ohja, nu ik verwijderde posts kan lezen is dat vorige topic nóg leuker.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:18 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht. Nu weet ik het allemaal weer.
Mmmarararsupiemelami was toen mod en ging een pussyfantopic (dat later meer op een bashtopic begon te lijken) op slot gooien. In ÓNZ. In míjn ONZ!
En hij verwijderde reacties! In ÓNZ, verdomme!
Misschien moet je ze toch maar postenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef NJ het volgende:
Ohja, nu ik verwijderde posts kan lezen is dat vorige topic nóg leuker.
Mên, dat je jezelf zo belachelijk maakt door reacties weg te halen.
zet ze weer terug en zet erbij dat ze door hummes verwijderd waren.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja, nu ik verwijderde posts kan lezen is dat vorige topic nóg leuker.
Mên, dat je jezelf zo belachelijk maakt door reacties weg te halen.
Het is ook gewoon zielig.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je zou het bíjna zielig gaan vinden he
Even kijken hoe dat ook alweer moest.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
zet ze weer terug en zet erbij dat ze door hummes verwijderd waren.
Nou hup post die verwijderde posts eensquote:Op maandag 23 juli 2007 00:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zielig.
Maar als ik een mongooltje zie die in zo'n stoel zichzelf aan het onderkwijlen is terwijl hij lachend met een hamer op z'n hoofd slaat is dat ook zielig. Maar ook heel grappig.
pussydeluxe fantopic O+quote:Op maandag 23 juli 2007 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou hup post die verwijderde posts eens
ow wach wacht ik heb nog een gif ff zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |