Wat een agressie. Het is maar tv hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:08 schreef willem-jozef het volgende:
Kijk net even de streams en wordt weer met die klote stem, rot kop en dito karakter van mannie geconfronteerd. Kan er niet ipv een kaarten- of vliegtuigjesactie een joego-kennis van Nastasiaa ingehuurd worden om die vieze ordinaire amando te laten sniperen? Moet kunnen voor 3 mille, daarbij is geweld toegestaan in de kooi, dus dah kom mooi uit. Rabo: 52.61.57.781 tnv sjoerd o.v.v.: De hoer van Babylon mot sterrufuh! Voor een meerprijs van enkele duzenden kan misschien al het aso-vee in de tuin geruimd worden.
IJs VAN Huub en LIEKE met asbakken vervuild? As enzo er over heen gegooid dus met eten geknoeid?...BOETE!! EXIT!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nou weer over de grens heen
Amanda moet altijd een stapje verder dan de anderen gaan
Jaap is in wezen een soort van allemansvriend. Ook lastig, leven in DGK zonder vijanden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
IJs VAN Huub en LIEKE met asbakken vervuild? As enzo er over heen gegooid dus met eten geknoeid?...BOETE!! EXIT!!![]()
Heb ik weer wat gemist ofzo? Jaap zit al de hele avond bij Huub en Lieke...![]()
Jaap heeft deze slag gewonnen, en Huub en Lieke geven hun verlies toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
IJs VAN Huub en LIEKE met asbakken vervuild? As enzo er over heen gegooid dus met eten geknoeid?...BOETE!! EXIT!!![]()
Heb ik weer wat gemist ofzo? Jaap zit al de hele avond bij Huub en Lieke...![]()
Heb het niet meegekregen, maar heeft Jaap dat zo ongeveer in z'n eentje bedacht en uitgevoerd?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap heeft deze slag gewonnen, en Huub en Lieke geven hun verlies toe.
Even rust voor de volgende ronde
De inhoud van asbakken in het ijs van H & L gooien is uitlokken en provoceren!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jaap kwam in opstand, en de rest volgde hemquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb het niet meegekregen, maar heeft Jaap dat zo ongeveer in z'n eentje bedacht en uitgevoerd?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op zaterdag 21 juli 2007 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een agressie. Het is maar tv hoor![]()
Ik meen het ook niet (helemaal). Ben best vredelievend. Had ook een smiley geplaatst om het niet te serieus te doen laten lijken, die staat echter niet in post. Bij deze dan:![]()
![]()
In principe heb je waarschijnlijk gelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:16 schreef wolferl het volgende:
Ja kom op zeg, de regel was dat ze niet elkaar eigendommen mochten verknallen of verstoppen.
Ook het uitlokken van een reactie op actie mocht niet meer.
Amanda zou der dus nu gewoon uit moeten, regels zijn regels.
Als je nog een leuke film hebt liggen, kun je die beter opzetten. Ze gaan zo poker kijken op tvquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:18 schreef wolferl het volgende:
Kan ik veilig de streams bij mij aanzetten, of is het nog steeds visverkoop bij Amanda?
Regels zijn er om te overtreden, door de FEBO dan...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:16 schreef wolferl het volgende:
Ja kom op zeg, de regel was dat ze niet elkaar eigendommen mochten verknallen of verstoppen.
Ik zou even wachten, heb de audio uit maar zag die hoerenkop net praten of naar lucht happen. Kiek dus uut!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:18 schreef wolferl het volgende:
Kan ik veilig de streams bij mij aanzetten, of is het nog steeds visverkoop bij Amanda?
Dat is wel een heel sterk punt inderdaad. Lieke mag Natasja geen aai over haar bolletje geven, maar een hele geplande avond naar de kloten helpen, no problem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:16 schreef wolferl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |