10 tallen keren.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:19 schreef Sebasser het volgende:
Iemand Chipszak. vandaag gezien?
Onze kerk, hoezo?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
guess so.
He, maar ik vroeg laatst wat er aan de Johan de Witt straat is?
Komt net onlinequote:Op zondag 22 juli 2007 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Waars Sebas nou weer dan?
nee, ik combineerde mijn kennis van de wereld (namelijk dat gelovigen op zondagochtend naar de kerk gaan) met een meet aan de johan de witt straat op zondagochtend. Daaruit volgt dan de conclusie dat de meet in jullie kerk zou moeten plaatsvinden, maar zekerheid heb ik nooit verkregen hieromtrentquote:Op zondag 22 juli 2007 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Onze kerk, hoezo?
En nee, je vroeg niet wat daar was, je zei alleen dat het je teveel naar kerk rook zo op zondagochtend, dus dat hebben we maar zo gelaten
Waar moet de rekening heen?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
En omdat het niemand boeit wat ik vandaag zoal doe post ik het zelf: ik ben foto's aan het verwerken.
[afbeelding]
Merk en type: Mitsubishi Lancer Evo
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Groot-Brittannië
Datum: 17 juni 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij bezoek Nürburgring juni 2007
Oh ja je had een foto van mij gebruikt zonder teostemming he?quote:
Wat dan wel?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat zal best, maar dat is niet wat ik daar alleen gedaan heb duh.
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja je had een foto van mij gebruikt zonder teostemming he?
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb mijn eigen elfenboek/map gemaakt.
Soort van Book of shadows maar dan voor elfendingen ect.
Heb 3 elfenbeeldjes gekregen, 2 boeken + 1 boek te leen.
Lars bood mij 'The Movies' aan om te lenen. (Pc cd-rom) .
En mn moeder kreeg een bosje bloemen mee
Maar dat boek maken duurde best lang. Ik heb dr ook nog gegeten en heb éindelijk weer enorme lol met Lars gehad. (Phew).
Ik neem aan dat het nu weer compleet goed zit aangezien hij zn hoofd op mn schouder legde en begon te snikken dattie dood was bij GTA.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |