Wat een mannenopmerking weer zeg.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
misshcien komt het er uit als je ff flink gaat poepen?
Ach, mannen willen het meestal helemaal niet horen dat een vrouw moet poepenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat een mannenopmerking weer zeg.
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga maar op bed. Al betekent dat dat ik Do2 z'n trui uit moet trekken..
Lekker koese leave.quote:
Het is een gedichtje van 3 strofen van 4 regels.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef maok het volgende:
Volgens mij bij een drukker die ook t-shirts bedrukt, moet het een grote afdruk worden?
Op de vismarkt zit shirt a la minute, daar zou je het eens kunne vragen, daar heb ik ook al een paar keer shirts laten drukken. Volgens mij is die wel zo'n beetje het goedkoopst in Groningen als je maar een afdruk wilt. Ze hebben daar heel veel kleuren, zelfs goudquote:Op zondag 22 juli 2007 23:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is een gedichtje van 3 strofen van 4 regels.
Misschien dat ik ook wel kom maar ik ga daar nu nog niet posten.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Wow.
Drukte in het ONZ-meet groningen ding topic geval.![]()
Trusten.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:46 schreef MaxMark het volgende:
Lekker op tijd thuis van werk, ook maar op tijd gaan slapen dan
Trusten, nog aanwezige menschen
En way te veel werk, met een te grote kans op mislukken.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
je hoort op bed te liggen pop
en zelf maken met mallen en textielverf is puiker en goedkoper.
Dank je voor de tip.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:41 schreef maok het volgende:
[..]
Op de vismarkt zit shirt a la minute, daar zou je het eens kunne vragen, daar heb ik ook al een paar keer shirts laten drukken. Volgens mij is die wel zo'n beetje het goedkoopst in Groningen als je maar een afdruk wilt. Ze hebben daar heel veel kleuren, zelfs goudZe gaan in ieder geval tot A3 formaat
Werd wakker met een lekgestoken hand, Brinta was op (dat is echt een rámp, hoor), vooruitzicht op een week werken en zonder Do2. En gewoon meh. Voel me kut.quote:
Sterkte en goede reisquote:Op maandag 23 juli 2007 08:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Werd wakker met een lekgestoken hand, Brinta was op (dat is echt een rámp, hoor), vooruitzicht op een week werken en zonder Do2. En gewoon meh. Voel me kut.
Maar goed, op naar de trein die me weer naar Friesland brengt.
. vergeten?quote:Op maandag 23 juli 2007 08:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen.
Nee, als je goed kijkt heb ik wat in mijn handenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:54 schreef Viking84 het volgende:
zit jij nou met gespannen gezicht toe te kijken?.
Ik ben klaar trouwens. Vakantieieieieie. Nou ja, straks nog ff naar de stad en ff langs UB om een bibliografische noot te checken en die in het verslag plempen, maar ik heb zo goed als vakantie dus
.
Ik heb al vanaf half 9 niets te doenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:59 schreef Viking84 het volgende:
*trommelt met vingers op bureau*
wat zal ik nu eens gaan doen. Ik ben 5 min klaar met m'n werk en verveel me nu al. En de winkels gaan pas om 13 uur open
.
Ja, wist je dat niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Mark is nu ziek trouwens, gisteren ook al een beetje. Je zou bijna denken dat het wat met mijn malle actie te maken heeft![]()
.
hoe zuidelijker, hoe zoenender.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?
Jongens worden altijd ziek als ze door iemand aangeraakt worden die niet op jongens valt (tenzij familie).
Daarom zoenen jongens elkaar ook (bijna) niet als begroeting.
[me=Viking84 zet Ushi-stemmetje op en says ook hiquote:
Heb je in iedergeval wat te doen..quote:Op maandag 23 juli 2007 12:29 schreef Viking84 het volgende:
"Rèhèèns, mag ik wat kersen?"
"Rèhèèns, maak je voor mij ook een tosti klaar?"
Zieke huisgenoten die je aan het werk zetten.
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:45 schreef freecell het volgende:
@Maok:
Jaina sliep gisteren bovenop Mara Jade
[afbeelding]
Je constructie is dus sterk genoeg
spot ik daar ducttape?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:45 schreef freecell het volgende:
@Maok:
Jaina sliep gisteren bovenop Mara Jade
[afbeelding]
Je constructie is dus sterk genoeg
* Sebasser HA!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[me=Viking84 zet Ushi-stemmetje op en says ook hi![]()
edit: stomme tags.
Mijn wekker(telefoon) is dood, vandaar mijn verslapenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen jij dit poste ging mijn wekker af.
quote:
Zo'n kat verdrinkt toch niet in een vissenkom?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:16 schreef maok het volgende:
[..]
ducttape + gaas = voorkomen dat de kat verdrinkt (of de vis wordt opgegeten, maar dat is bijzaak
)
Nu misschien niet meer, maar ze was hier net twee dagen, een klein handjevol kat en ging kijken of ze bij het water kon. Als ze er toen in was geduikeld, weet ik het nog zonet nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zo'n kat verdrinkt toch niet in een vissenkom?
Zodra ik vakantie heb, gaat mn bioritme ook uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:33 schreef Viking84 het volgende:
mensen die een wekker nodig hebben om wakker te worden.
Ik heb 3 wekkers nodig om wakker te wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Mja, ik sliep pas om half 9 sochtens ofzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Pffff.. ligt eraan hoeveel tijd je hebt om te slapen....quote:Op maandag 23 juli 2007 14:33 schreef Viking84 het volgende:
HEY!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:33 schreef Viking84 het volgende:
o.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:
haiii sebas jheir en niet daar doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |