Heb je wel genoeg land en soldaten? Als dat te weinig is, kunnen ze je ook wel wat aan doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Mijn volk wilde Joods zijn, dus heb ze maar een joods geloof gegeven en nu is mijn volk van very unhappy naar unhappy gegaan! Het wordt er beter op...
Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:15 schreef Kremers het volgende:
Ik hou het op noneAlleen bouddhisme kan ik mee leven (ja, ik ben atheïst
).
Ik heb nu 20 soldaten en nu is mijn volk Happy!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg land en soldaten? Als dat te weinig is, kunnen ze je ook wel wat aan doen.
Welk type overheid past hier het beste bij? had al gezocht op google en op die wiki page maar kon niets vindenquote:They desire a government that supports common ownership of all national possessions.
Commiesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:17 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ik heb nu 20 soldaten en nu is mijn volk Happy!
[..]
Welk type overheid past hier het beste bij? had al gezocht op google en op die wiki page maar kon niets vinden
Deze regel geldt:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:17 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ik heb nu 20 soldaten en nu is mijn volk Happy!
Fine, ik word dus dictator van Texel. Eeeeexcellentquote:Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government that exercises total control over its subjects.
Geschiedenis, wij hadden een leraar die helemaal gek was van de tweede wereld oorlog en alleen maar over de slag om Arnhem praatte enzo... Heb ook nooit examen gedaan voor dat vak, zat er bij mij niet meer inquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:19 schreef Richardfun het volgende:
k heb genoeg soldaten, de religie die ze willen. Alleen is het nog steeds vrij druk, maar ik heb geen geld om extra land te kopen
Oh en Webcrowler, heb je wel opgelet tijdens geschiedenis op school. Wat dacht je van communisme
Hoe zet je jezelf in de rij voor aid dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:22 schreef Richardfun het volgende:
Ah, ik sta in de rij voor Aid nu, maar sta wel op plek 10 dus moet wachten tot nrs 1-9 het geld ontvangen en doorsturen.
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?t=1206quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hoe zet je jezelf in de rij voor aid dan?
Bagger, dacht dat ze dictatorship bedoelden, moet nu paar dagen wachten om dat te kunnen veranderen. Ik ben weer eens ongeduldig geweest...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:24 schreef piemelpap het volgende:
Totalitarian State
They desire a government that exercises total control over its subjects.
Bonuses - +.6 happiness, +5% land area
Vreemde bevolking heb jij zegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Bagger, dacht dat ze dictatorship bedoelden, moet nu paar dagen wachten om dat te kunnen veranderen. Ik ben weer eens ongeduldig geweest...
Oe bedankt, vriendelijke-gebruiker-met-de-vieze-naamquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:26 schreef piemelpap het volgende:
[..]
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?t=1206
jepquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je je aangemeld op het forum van de alliantie?
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=16&t=74
Ok, dan ben je netjes aangemeld.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:33 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
jep
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=16&t=1212
dat scheelt idd. maakt het veel uit als je zo nu en dan een dag mist?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, dan ben je netjes aangemeld.
Nou even die beginnersguide doornemen die Sitethief in je topic postte.
Qua tijd kan het van 2 minuten per dag zijn tot zoveel uur als je maar wil.
Nee, combi is niet belangrijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maakt de combinatie van religie en bestuur nog wat uit? Ik bedoel, als de bevolking niet echt christelijk wil zijn en je hebt een democratie dan zijn ze misschien eerder geneigd zich te uiten. Als ik nu een totalitair bewind heb, laten ze 't misschien wel uit hun hoofd om te zeiken. Maar dat even terzijde.
Mijn namaak-China begrijpt gelukkig dat ze gewoon de irl-religie+bewind moeten aanvaarden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |