Ja, dat denk ik ook. Maar is er iemand die een soort van blessure schema per club kent ofzo? Gewoon om eens wat te vergelijken?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:52 schreef Blight het volgende:
[..]
In het geval van Edgar lijkt het me gewoon domme pech.
We moeten natuurlijk niet vergeten dat Ajax relatief veel wedstrijden speelt in een seizoen. Ajax heeft een veel drukker programma dan bijvoorbeeld een NAC of Sparta. Als je kijkt naar de Europese topclubs zie je dat daar ook voldoende geblesseerde rondlopen, gewoon vanwege het drukke programma. Het verschil met hen en Ajax is echter dat de topclubs vaak een bank hebben met dusdanig veel kwaliteit dat alles gewoon op te vangen is. Valt bij Ajax een Edgar Davids uit, dan hangen we.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar is er iemand die een soort van blessure schema per club kent ofzo? Gewoon om eens wat te vergelijken?
dat is waar, maar een vervanger voor een speler als Davids is er bijna niet. Daarom moet je andere alternatieven zoeken.Je hebt andere type spelers die daar goed uit de voeten kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:44 schreef Damzkieee het volgende:
Das toch ook wel hele andere koek dan Davids.
Alsof het alleen daar om draaitquote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Verthongen, ja hoor, die gast zie ik ook wel met een doorgedraaide felle blik de jonkies op hun lazer geven.
Hij bedoeld de opvolger in de zin van de positionele opvolger. Je kunt Vertonghen toch niet vergelijken met Davids :S Alhoewel ik zeer gecharmeerd ben van Vertonghen qua speelstijl.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Verthongen, ja hoor, die gast zie ik ook wel met een doorgedraaide felle blik de jonkies op hun lazer geven.
Nee, maar dat kan hij dus ook al niet zo goed als Davidsquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:51 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Hij bedoeld de opvolger in de zin van de positionele opvolger. Je kunt Vertonghen toch niet vergelijken met Davids :S Alhoewel ik zeer gecharmeerd ben van Vertonghen qua speelstijl.
Hij is al een keer langer uit de roulatie geweest door nandrolon, al was hij toen nog wel een stuk jonger natuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:07 schreef Suijk het volgende:
Da's kut, in de eerste plaats voor hemzelf natuurlijk. 3 maanden is nog wel overheen te komen hoop ik.
Mja, wie?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan hij dus ook al niet zo goed als Davids.
maar goed, het is niet anders, we zullen wel zonder hem moeten. Hoop dus toch nog op wat aankopen, desnoods een type Davids voor 1 seizoen ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |