Met het oog op de voorronde CL had ik Davids er graag bij gehad, maar volgens mij mist hij in de competitie (23/9 is AZ-uit op speelronde vier of vijf) niet eens zoveel wedstrijden. Laat ik het zo zeggen: hij kan meer wedstrijden missen door schorsing dan door deze blessure. Bij wijze van spreken dan.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef StarGazer het volgende:
Gister was de stemming bij mij opperbest....krijg je dit weer.
Maar goed, ook zonder Davids won Ajax bij Heerenveen/Utrecht/Feyenoord/Groningen vorig jaar. Het is niet het einde van de wereld
Was wel een wedstrijd waar echt alles in zat. Ook de wedstrijd in de Arena trouwensquote:Op zondag 22 juli 2007 11:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Koop je niets voor inderdaad. [afbeelding]
Ja klopt, het hele kampioenschap hangt af van 1 spelerquote:Op zondag 22 juli 2007 12:08 schreef Steve_I. het volgende:
hoe kan dit nou weer nu pas bekend wordenlijkt me toch dat je dat snel genoeg door hebt
Had eigenlijk liever gezien dat het het schneijder was of haasjan maargoed
Dit is toch wel 1 van jullie belangrijkste spelers.. nog 1 of 2 blessures en je komt toch wel serieus in de shit... weet niet hoe jullie programma is de eerste maanden? Leuk als vertonghen nog een tijdje er uit ligt, kunnen jullie met een beetje geluk voor de kerst het kampioenschap al weer vergeten.
Dat zegt ie ook niet, en ja het is een beetje stokende post, maar het klopt wel.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja klopt, het hele kampioenschap hangt af van 1 speler
Verthongen en VD Wiel zijn toch alweer gelijmd als de competitie begint?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt ie ook niet, en ja het is een beetje stokende post, maar het klopt wel.
We missen nu al 3 spelers (ok, Mitea telt eigenlijk niet) en we zijn nog niet eens begonnen. Als Stam nu ook nog uit zou vallen (god verhoede) dan hebben we idd meteen al een probleem. Dat bedoelt hij. Niet 1 speler, maar mis er nu nog 1 of 2 en het is meteen weer een half B-elftal (overdreven I know).
We zullen zienquote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Verthongen en VD Wiel zijn toch alweer gelijmd als de competitie begint?
Huh, hoelang duurt een maand of drie bij jou? Het is nu half juli he. Zo rond Sparta, en anders NEC zal hij alweer terug zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef StarGazer het volgende:
19/08/2007 De Graafschap-Ajax
26/08/2007 Ajax-SC Heerenveen
02/09/2007 Ajax-FC Groningen
15/09/2007 Heracles-Ajax
23/09/2007 AZ-Ajax
30/09/2007 Ajax-VVV
07/10/2007 Sparta-Ajax
20/10/2007 Ajax-NEC
28/10/2007 FC Utrecht-Ajax
04/11/2007 Ajax-Roda JC
Met een beetje geluk is Davids er voor de klassieker weer bij.
Het is al bijna eind juli. Daarnaast is het minimaal 3 maanden. Ik ga maar van het ergste uitquote:Op zondag 22 juli 2007 12:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Huh, hoelang duurt een maand of drie bij jou? Het is nu half juli he. Zo rond Sparta, en anders NEC zal hij alweer terug zijn.
dat dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt ie ook niet, en ja het is een beetje stokende post, maar het klopt wel.
We missen nu al 3 spelers (ok, Mitea telt eigenlijk niet) en we zijn nog niet eens begonnen. Als Stam nu ook nog uit zou vallen (god verhoede) dan hebben we idd meteen al een probleem. Dat bedoelt hij. Niet 1 speler, maar mis er nu nog 1 of 2 en het is meteen weer een half B-elftal (overdreven I know).
Ok, op die manierquote:Op zondag 22 juli 2007 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is al bijna eind juli. Daarnaast is het minimaal 3 maanden. Ik ga maar van het ergste uit
ten eerste is het een minimaal, ten tweede wil het ook nog niet zeggen dat hij dan al gelijk wedstrijdfit is.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Huh, hoelang duurt een maand of drie bij jou? Het is nu half juli he. Zo rond Sparta, en anders NEC zal hij alweer terug zijn.
Wat is daar mooi aan voor jullie? Dat zjin jullie concurrenten voor de 9e plek.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
zou mooi zijn als hij utrecht en roda ook nog even mist
Een beenbreuk is gewoon pure pech, maar spierblessures kunnen zeker voorkomen worden.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Tja, het blijft een noodzakelijk kwaad, maar erg opvallend weer die blessures. Waar ligt dat toch aan?
In het geval van Edgar lijkt het me gewoon domme pech.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Tja, het blijft een noodzakelijk kwaad, maar erg opvallend weer die blessures. Waar ligt dat toch aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |