quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:04 schreef ericahysterica het volgende:
geeft niks dat dit plan mislukt is zo blijven huub en lieke met beide benen op de grond staat.rat is helemaal eufoor de sukkel
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
H&L nemen het zeer sportief op en hebben zich niet gek laten maken ondanks dat het anders is gelopen dan verwacht. Respect.
Dat maakt dat groepje ook zo walgelijk. Ze blijven er maar over gillen en schreeuwen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:04 schreef ericahysterica het volgende:
geeft niks dat dit plan mislukt is zo blijven huub en lieke met beide benen op de grond staat.rat is helemaal eufoor de sukkel
Nou als dat zo is dan staat het 6tal nog aardig wat te wachten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
TJa Huub en Lieke, what goes around comes around toch?
Ow, is dat het? Zou best kunnen... Dat lichaam wil ik wel hebben ja! Maar ze straalt zo weinig uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Je bent niet de enige vrouw die jaloers op haar is![]()
Of, zoals Huub net zegt: 'Bestel je een topkok, zit je aan de kroketten'.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:08 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Hert diner is zeer geslaagd met een frikandel van Cora Mora![]()
TYquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje laat, maar Natasja zei vanmiddag dat Patries morgen komt, ik ben benieuwd.
Lieke wel, die kan zichzelf wel controleren, tot in het extreme. Huub kan dit echt niet hebben, maak je geen zorgen. Ik den ook, dat wanneer hij gedronken zou hebben het volledig uit de hand zou zijn gelopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
H&L nemen het zeer sportief op en hebben zich niet gek laten maken ondanks dat het anders is gelopen dan verwacht. Respect.
Nu is het wachten op de 6!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is frikaNdelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Natasja zal je buurvrouw zijn. Met haar lieve zachte stem roept ze vanuit de tuin: Deeeeeeeeeenis, ik wil ook een frikadel.
Truste.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor nu alleen herhalingen dus time to say goodbye, er zal niet echt meer iets gebeuren. Succes voor de nachtploeg , welterusten voor straks en tot morgen.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor nu alleen herhalingen dus time to say goodbye, er zal niet echt meer iets gebeuren. Succes voor de nachtploeg , welterusten voor straks en tot morgen.![]()
..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:09 schreef RSie het volgende:
Zo,.. Alle Cossen ff teruggelezen en ik zie dat ik vandaag geen reet gemist heb.
MOOOOOOIIII!!!
nu die donkere mevrouw er nog uit!!
nee hoor frikadel BQ spelt het goedquote:
eensquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke wel, die kan zichzelf wel controleren, tot in het extreme. Huub kan dit echt niet hebben, maak je geen zorgen. Ik den ook, dat wanneer hij gedronken zou hebben het volledig uit de hand zou zijn gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |