Dat zal alleen erger worden met de tijd, zeker bij de familiezender RTL........quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:36 schreef DrsH het volgende:
Fucking Hell, Stelletje teringlijers, Ik haat jullie allemaal, wat en saai volksvermaak twee slap lullende wijven en een stelletje pubers bezig met spelletjes op bejaardentehuis nivo wat is er over van DGK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Logé's weggepest?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:36 schreef DrsH het volgende:
Fucking Hell, Stelletje teringlijers, Ik haat jullie allemaal, wat en saai volksvermaak twee slap lullende wijven en een stelletje pubers bezig met spelletjes op bejaardentehuis nivo wat is er over van DGK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is je koelkast leeg?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*wil ook wat lekkers te eten*
Oeps, ik krijg trek!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Visueel is het nog lekkerder!
Ik heb gezegd daar is de poort ennnnnnnnnnnnnnnn ze gingenquote:
Als kind zei ik altijd bij de patatboer, doe mij maar een fitandel met menaise.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus niet:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikandel
Jaren in een snackbar gewerkt..geeft niks, die fout maakt iedereen![]()
Zonder ze te terroriseren? Respect man!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:40 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb gezegd daar is de poort ennnnnnnnnnnnnnnn ze gingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd voor je befaamde, wegens omstandigheden, verlate nabeschouwing, dacht ik zo....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:40 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb gezegd daar is de poort ennnnnnnnnnnnnnnn ze gingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien een afspraakje met Drs?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik gooi het hele zaakje uit en ga iets doen waar ik plezier in heb.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tijd voor je befaamde, wegens omstandigheden, verlate nabeschouwing, dacht ik zo....![]()
Dat laatste plaatje herken ik wel maar wat voor weggelopen huisdier ligt daar op het eerste plaatje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Visueel is het nog lekkerder!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda schijnt toch echt een rijke moeder te hebben...
Heeft mams haar papa niet uit het raam gegooid en de levensverzekering opgeeist?
Nou nu ik dit zo volg word het tijd om te gaan pitten vrees ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tijd voor je befaamde, wegens omstandigheden, verlate nabeschouwing, dacht ik zo....![]()
Huub zou het eens tegen Dennis moeten opnemen. Volgens Jaap zijn ze ongeveer sterk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
Huub kan in ieder geval niet schaken.![]()
Dit is voor het eerst dat ik het bord kan zien
Er schijnt (gelezen) iets met miljoen te zijn.. Ik weet het ook niet.. Kan best, Amanda heeft echt voor tienduizende euro's kleding van mams gehad.quote:
Jaap kan het wel beoordelen, dus dat wil ik wel eens zienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub zou het eens tegen Dennis moeten opnemen. Volgens Jaap zijn ze ongeveer sterk.
Met zo'n dochter kan je je niet rijk voelen, lijkt me...quote:
Wanneer trekt ze dat dan eens aanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Er schijnt (gelezen) iets met miljoen te zijn.. Ik weet het ook niet.. Kan best, Amanda heeft echt voor tienduizende euro's kleding van mams gehad.
Vooruit, als je morgen maar weer met het juiste script present bent.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:45 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou nu ik dit zo volg word het tijd om te gaan pitten vrees ik![]()
![]()
![]()
![]()
Die zou je beter verkopen aan de eerste die langs komtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Met zo'n dochter kan je je niet rijk voelen, lijkt me...![]()
Stukje in beslag genomen door De Bond voor Dierenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wanneer trekt ze dat dan eens aan![]()
Zaterdag en zondag heb ik vrij dus even tot maandag wachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vooruit, als je morgen maar weer met het juiste script present bent.![]()
Het verschil was volgens Jaap dat Huub ook met schaken roekeloos speelt, itt Dennisquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap kan het wel beoordelen, dus dat wil ik wel eens zien
Mag niet van 10, er staan overal merken op, ennuh..........dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wanneer trekt ze dat dan eens aan![]()
Jaap en Nadia gaat dan nog, maar Nadia en de rest....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:52 schreef Dark het volgende:
Ze gaan straks een uurtje poker kijken.
Volgens Nadia, kunnen zij en Amanda de hele nacht praten!
Zal best, maar die onderwerpen interesseren ons geen drol!
Laat ze van die wijven fika(n)dellen draaien!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:52 schreef Dark het volgende:
Ze gaan straks een uurtje poker kijken.
Volgens Nadia, kunnen zij en Amanda de hele nacht praten!
Zal best, maar die onderwerpen interesseren ons geen drol!
Of een bere(n)hap...met curryquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat ze van die wijven fika(n)dellen draaien!![]()
Poker!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Oeh daar is noekje heel erg gelukkig mee...
en anders ik wel...eindelijk eens vroeg naar bed![]()
Als het mijn dochter was zou ik er geen geld voor vragen, mag ze zo mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die zou je beter verkopen aan de eerste die langs komt![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:55 schreef Dark het volgende:
Nadia - Slieko mocht willen, dat ze zich op enig terrein met ons kon identificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |