quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
koop je er toch 1?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
koop je er toch 1?
Tja ik kan er wel 1 gaan kopen, maar ik heb geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
koop je er toch 1?
dan wacht je gewoon nog ffquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef Lau. het volgende:
[..]
Tja ik kan er wel 1 gaan kopen, maar ik heb geen rijbewijs.
Dan kan je wel weer komen met ; Dan haal je er toch 1 ?
Maar daar ben ik nog te jong voor
dan koop je een scooterquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef Lau. het volgende:
[..]
Tja ik kan er wel 1 gaan kopen, maar ik heb geen rijbewijs.
Dan kan je wel weer komen met ; Dan haal je er toch 1 ?
Maar daar ben ik nog te jong voor
als je gewoon netjes rijdt, kun je 1 op 18 wel halen en dat is goed te doen... belasting valt ook nog wel mee, als je gewoon niet een super zware auto hebt (onder een ton, 1000 kilo, is wel te betalen) en verzekering is best wel veel als je op je eigen naam zet! heb deze nu wel op mijn eigen naam gezet, maar krijg allerlei kortingen omdat mijn ouders daar ook verzekerd zijn enzo, dus dat scheelt aardig watquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dan koop je een scooter![]()
Auto is toch veel te duur als je nog geen fatsoenlijke baan hebtof opzich de auto niet, maar de maandelijkse lasten en benzine
Daarom leen ik altijd mijn moeders auto, scheelt weer een hoop
De scooter heb ik net verkocht, haha.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dan koop je een scooter![]()
Auto is toch veel te duur als je nog geen fatsoenlijke baan hebtof opzich de auto niet, maar de maandelijkse lasten en benzine
Daarom leen ik altijd mijn moeders auto, scheelt weer een hoop
Goeie MIDDAGquote:
Was jij ook zo'n scooter Anita?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:04 schreef Lau. het volgende:
[..]
De scooter heb ik net verkocht, haha.
Ik wacht nog wel mooi een tijdje, en dan maar eens proberen m'n rijbewijs te halen.
Tot die tijd red ik het nog wel met m'n fiets en het openbaar vervoer
[..]
Goeie MIDDAG
zoals de spandoeken in de Hel van het Oosten zeggen: Proud To Be A Tukkerquote:Op maandag 30 juli 2007 12:47 schreef omearos het volgende:
en trots
Tukkerjoodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |