Dat bedoelde ik inderdaad ja, maar die tenten lijken me niet echt prettig als het een graad of 30 is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die 'zomerfeesten' zijn altijd binnen, in van die grote tentenniet binnen als in een café ofzo, denk dat jij dat bedoeld
dat is bijna nooit, en die ene sporadische keer dat het gebeurd, doen ze gewoon de wanden er uit, zodat de wind er lekker door kan waaienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad ja, maar die tenten lijken me niet echt prettig als het een graad of 30 is.
volgende week vrijdag werken tot 21.00, zaterdag weer om 10.00 beginnenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
31 augustus marktplein Hengelo
Vrij toegankelijk concert van
Henk Westbroek (voornamelijk Het Goede Doel nummers)
EN
Guus Meeuwis
Yoepie, of ben ik te oud hiervoor (doelend op Henk Westbroek) want daar kom ik voor^O^
Moooooooooooooooooooooooooi he!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben laatst nog 2 keer langs Wierden gekomen
weet niet, ben er maar 2/3 minuten gestopt met de treinquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooooooi he!
wtf is oele? Oele, oele, tieten voelequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet, ben er maar 2/3 minuten gestopt met de trein
vanavond bier drinken in Oele![]()
Oele als in Oelequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wtf is oele? Oele, oele, tieten voele![]()
Oele is toch ook geen ene ruk te beleven!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Oele als in Oelemaar dat wordt het vanavond toch niet, iedereen is weg, en om met 2 te gaan is ook niet wat en echt veel bekenden komen er niet
dus we gaan vanavond naar de bios toe, Disturbia kijken![]()
Tentfeesten FTWquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Tentfeest ofzeau?
film (Disturbia) was goed, combinatie van komedie en actie/thriller... mooie filmquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Veel plz @ bios!
Ik vond ricky rivaro toch leuker eigenlijk... maar vooruit beetje afwisseling mag ook..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
31 augustus marktplein Hengelo
Vrij toegankelijk concert van
Henk Westbroek (voornamelijk Het Goede Doel nummers)
EN
Guus Meeuwis
Yoepie, of ben ik te oud hiervoor (doelend op Henk Westbroek) want daar kom ik voor^O^
Ricky Rivaro ook gezien @ Roffa, was wel leip idd!quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik vond ricky rivaro toch leuker eigenlijk... maar vooruit beetje afwisseling mag ook..
Twente/Heracles A1.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vandaag weer goed dagje voetbal in de Arena
Gisteren Twente A1 - Feyenoord A1 gekeken, 4-2...!
Kortom: Geslaagd weekend
Zelfs je naam is mooi, mooier dan die van iedereen!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verder, ergens heen gaan voor Henk Westbroek. Die vent kan toch niet eens fatsoenlijk zingen?
Leuk nummer geweest, maar als die vent live gaat zingen klinkt het toch niet echt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zelfs je naam is mooi, mooier dan die van iedereen!!!![]()
Pff, gewoon Twente met paar (allochtone)gastenquote:
tuurlijk zijn die er, ik kom ze dagelijks tegenquote:Op zondag 2 september 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
er zijn nog tukkersgelukkig maar
ik geniet nu ff van m'n laatste vakantiedag!!
wat voor problemen heb je dan??quote:Op zondag 2 september 2007 15:56 schreef rulerofdeath het volgende:
vraagje: ben ik de enige die problemen heeft met het 'vernieuwde' windows live hotmail' ?
laden van postvak in duurt minstens 5 minuten (echt niet overdreven)quote:
heb ik geen last van...quote:Op zondag 2 september 2007 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laden van postvak in duurt minstens 5 minuten (echt niet overdreven)
en de afbeeldingen worden niet geladen op de spam na natuurlijk
Ja kut he, met jou?quote:Op maandag 3 september 2007 12:28 schreef Vince22 het volgende:
Zooooo ook weer in het beste deel van NL na m'n vakantie.. hoe'st hiero met iedereen?
het is wel trager als eerst... maar eerder 10 seconden als 5 minuten. Heb je je cookies enzo al eens opgeruimt? Misschien helpt dat... Spyware anders?quote:Op zondag 2 september 2007 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laden van postvak in duurt minstens 5 minuten (echt niet overdreven)
en de afbeeldingen worden niet geladen op de spam na natuurlijk
Mwoa redelijk.. hoorde net dak geopereerd moet worden aan mn schouder... en schijnt nogal complexe operatie te zijnquote:
En dan horen jullie te vragen, waarom?!quote:Op maandag 3 september 2007 08:02 schreef Rumille het volgende:
Ik ben in de 7e hemel en vlieg nog verder omhoog
waarom?!quote:Op maandag 3 september 2007 18:27 schreef Rumille het volgende:
Ik zei:
[..]
En dan horen jullie te vragen, waarom?!
je begon zelf te zeuren dat iemand moest vragen waarom, dus als iemand dat dan ook doet, moet je niet terugkrabbelen!!!quote:
nee, was een slechte garpquote:Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Echt?
sambal bij?quote:Op maandag 3 september 2007 21:07 schreef Rumille het volgende:
Hele slechte glap.
met bamiquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:28 schreef Rumille het volgende:
Ja glaag. En witte lijst of fotolijst?
Welk niveau?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
niveau daalt hier nu wel erg snel
we doen ons bestquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
niveau daalt hier nu wel erg snel
Best pittig moet ik zeggen, tempo ligt op de uni. stukken hoger als een HBO opleiding, ff aanpoten!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, nog 1 dag te gaan laatste dag ook voorbij en dan zit mijn eerste werkcollegeweek er al weer op
bevalt tot nu toe prima![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:26 schreef Rumille het volgende:
Vandaag voetballen. kijken
hopelijk niet Saai.
ja, dat doen ze uiteindelijk wel, ik zeg een magere 1-0quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:27 schreef Rumille het volgende:
En Nederland gaat gewoon winnen.
het is maar wat je leuk vindquote:Op maandag 10 september 2007 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
zo Wouter, maandag en vrijdag maar 45 minuutjes naar school![]()
Jah, in Rotterdamquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een stille bende hier.
gaan we trouwens nog een keer cafeetje pakken??
zie ik daar een FOK! Tukker meet aankomen??quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
gaan we trouwens nog een keer cafeetje pakken??
En wanneer mag je een cafeetje pakken ??quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah, in Rotterdam![]()
Net operatie achter de rug, aardig veel pijn. Mag sowieso aankomende 2 weken niet zoveel doen. Daarna ff verder bekijken.. Alles met de hoop dat ik binnenkort pijnvrij kan ballen![]()
![]()
jep, hardstikkequote:Op woensdag 12 september 2007 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie ik daar een FOK! Tukker meet aankomen??
ik mag vrijdag ook voor een uur naar school! van half 1 tot half 2 nog wel....quote:Op maandag 10 september 2007 13:55 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een stil weekend hier op fok.
naja mijn rooster voor school is ook bekend.
Maandag: 12:00-12:45
Dinsdag: 10:30-15:00
Woensdag: 8:45-10:15
Donderdag: 10:30-16:00
Vrijdag: 9:30-10:15
ik had twee dagen vrij kunnen zijn als het iets beter uit kwam
zat er toch nog een verborgen boodschap in die seriequote:Op donderdag 13 september 2007 18:20 schreef Rumille het volgende:
Ik luister nu de Boes theme song.
Welke os kan ons iets leren
Boes Boes Boes Boes
En een fietsband repareren
Boes Boes Boes Boes
Rock 'n roll en ook nog de samba
Dans hij met je mee
Wie laat zich niet koeioneren
Boes Boes Boes Boes
Boes Boes Boes Boes
en Alfred J. Kwak is best wel een lugubere serie.
Zn familie wordt doodgereden door een auto, zijn grote vijand is een Hitler-like type die ook nog eens een oorlog start.
En hij wordt opgevoed door een mol!![]()
nee dat dansen met lilliputters had je nog niet gemeldquote:Op donderdag 13 september 2007 18:51 schreef Rumille het volgende:
En dat is dan een tekenfilmserie.
Morgen dansen.
Had ik nog niet gemeld he.
voorkant van de trein is harderquote:
Leg het vast dmv een patentje.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
had ik trouwens dit al laten zien
Volgens mij ga je morgen dansen of niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:51 schreef Rumille het volgende:
En dat is dan een tekenfilmserie.
Morgen dansen.
Had ik nog niet gemeld he.
wat een tafelquote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
had ik trouwens dit al laten zien
Pics?quote:
quote:
ik ben 22quote:
hoelang is ze??quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:58 schreef Rumille het volgende:
1.40 jongens...
21 lentes jong. Mag jij gokken hoe oud ik ben!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |