Welk niveau?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
niveau daalt hier nu wel erg snel
we doen ons bestquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
niveau daalt hier nu wel erg snel
Best pittig moet ik zeggen, tempo ligt op de uni. stukken hoger als een HBO opleiding, ff aanpoten!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, nog 1 dag te gaan laatste dag ook voorbij en dan zit mijn eerste werkcollegeweek er al weer op
bevalt tot nu toe prima![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:26 schreef Rumille het volgende:
Vandaag voetballen. kijken
hopelijk niet Saai.
ja, dat doen ze uiteindelijk wel, ik zeg een magere 1-0quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:27 schreef Rumille het volgende:
En Nederland gaat gewoon winnen.
het is maar wat je leuk vindquote:Op maandag 10 september 2007 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
zo Wouter, maandag en vrijdag maar 45 minuutjes naar school![]()
Jah, in Rotterdamquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een stille bende hier.
gaan we trouwens nog een keer cafeetje pakken??
zie ik daar een FOK! Tukker meet aankomen??quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
gaan we trouwens nog een keer cafeetje pakken??
En wanneer mag je een cafeetje pakken ??quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah, in Rotterdam![]()
Net operatie achter de rug, aardig veel pijn. Mag sowieso aankomende 2 weken niet zoveel doen. Daarna ff verder bekijken.. Alles met de hoop dat ik binnenkort pijnvrij kan ballen![]()
![]()
jep, hardstikkequote:Op woensdag 12 september 2007 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie ik daar een FOK! Tukker meet aankomen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |