sorry ik weet echt niet hoe dat moet dat cappenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
Als ze het echt niet weten, en ze krijgen daadwerkelijk een Happy Meal geserveerd, dan hoop ik dat er veel caps komen.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:17 schreef wolferl het volgende:
Eigenlijk meoten ze die happy meals straks op een schaal leggen met zo'n deksel erop.
Tuurlijk. Ik ben ook aan het verzamelen voor een update.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
Als ze het echt niet weten, en ze krijgen daadwerkelijk een Happy Meal geserveerd, dan hoop ik dat er veel caps komen.![]()
Ik voel me net een klein kind op Sinterklaasavond.quote:
Kom maar bij Sinterklaas op schoot lief meisje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel me net een klein kind op Sinterklaasavond.![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel me net een klein kind op Sinterklaasavond.![]()
![]()
![]()
Natasia zal wel weer alle speeltjes opeisen voor haar kids...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
Waar ligt dat? Bij binnenkomst zei hij namelijk dat hij uit Houten kwam.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
De kok komt uit Odijk, hij spreekt plat Utrechts, lekker smeuig.
Ok op skootje dan?quote:
Dat je daar nu aan denktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Natasia zal wel weer alle speeltjes opeisen voor haar kids...
Dat ligt vlak bij elkaar, hij werkt in Houten en Odijk, en dat ligt weer vlak mijn mijn stadje Utrecht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ligt dat? Bij binnenkomst zei hij namelijk dat hij uit Houten kwam.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Natasia zal wel weer alle speeltjes opeisen voor haar kids...
Voor dit soort mooie caps doen we het. Daarvoor zitten we aan de buis gekluisterd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |