quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:36 schreef Ereinion het volgende:
Dijkstra maakt zijn broekrits weer eens open, Vino komt in beeld.
En de Cauwer zei nog iets van Viva Mexicoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zeiden ze uiteraard helemaal niet, ze zeiden enkel dat degenen die Rasmussen willen raken, hier ook wel iets achter zullen zoeken.
De mussen vallen niet zo maar dood van het dakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef Maybach het volgende:
Als ik Rasmussen zou zie hijgen op het podium hoop ik voor hem dat ze morgen rustig beginnen
Misschien moet je gewoon kijken i.p.v. de flauwekul die hier wordt gepost te geloven?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Boogerd reed ook de tijdrit van zijn leven. Hadden de Moffen Belgen daar ook iets over te melden kwa doping ?
Boogerd hoorde je ze niet over, te onbelangrijk denk ik dat hij een supertijdrit voor zijn doen doetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Boogerd reed ook de tijdrit van zijn leven. Hadden de Moffen Belgen daar ook iets over te melden kwa doping ?
[foute pet op]quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef Fiama het volgende:
Rasmussen had dit zelf dus ook voorspeld!![]()
...VERDACHT!![]()
Precies. De enige vraag is of hij drie weken goed kan blijven. Lukt dat, dan heeft hij gewoon een grote kans op de overwinning.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:44 schreef Lann555 het volgende:
Je hoort weinig over Contador. Tis de frikkin beste man bergop in deze ronde en hij staat 3de.
Godverdomme. Ik kijk 5 minuten en hoor alleen maar verdachtmakingen en/of negatieve dingen over rasmussen op die Belgische TV.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon kijken i.p.v. de flauwekul die hier wordt gepost te geloven?
O nee he. Ik wil niet dat Discovery de gele trui wint. Contador gun ik het wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:44 schreef Lann555 het volgende:
Je hoort weinig over Contador. Tis de frikkin beste man bergop in deze ronde en hij staat 3de.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |