quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
kernbom
Ook al niet. Hitler heeft de Autobahnen niet uitgevonden en in Nederland zijn ze al helemaal niet aangelegd. Bovendien was al in 1934 de huidige A2 open, want toen is de brug bij Zaltbommel geopend.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef JK het volgende:
Dankzij Hitler hebben we de snelweg.
Hij heeft ze wel aangelegd, dit om de doorstroming van zijn leger te bespoedigen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ook al niet. Hitler heeft de Autobahnen niet uitgevonden en in Nederland zijn ze al helemaal niet aangelegd. Bovendien was al in 1934 de huidige A2 open, want toen is de brug bij Zaltbommel geopend.
Dan zou ik maar om een herhaling vragen. Hij heeft ze aangelegd in Duitsland, met name richting oosten, inderdaad voor doorstroming van zijn leger. Maar niet in Nederland, dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:19 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Hij heeft ze wel aangelegd, dit om de doorstroming van zijn leger te bespoedigen..
Ik heb het ooit gezien op disc
Crap daarvoor was er een arbeidspartij die al bezig was met deze plannen, en toen kwam Hitler in beeld en heeft dit proces enkel versneld en daarna met de eer gestreken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:19 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Hij heeft ze wel aangelegd, dit om de doorstroming van zijn leger te bespoedigen..
Ik heb het ooit gezien op disc
Hij heeft ook samen met mercedes geloof ik een snelle auto gemaakt, weet alleen ff naam niet meer of iets in die trant...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:22 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Crap daarvoor was er een arbeidspartij die al bezig was met deze plannen, en toen kwam Hitler in beeld en heeft dit proces enkel versneld en daarna met de eer gestreken.
En hadden we problemen met het aanleggen van de metro gehad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:24 schreef Hari-Bo het volgende:
En wat ze 'goed' gedaan hebben is Rotterdam anders bleef het maar een klein haventje.
Dat weet ik niet bedoel je misschien niet Auto Union (tegenwoordig Audi)?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:25 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Hij heeft ook samen met mercedes geloof ik een snelle auto gemaakt, weet alleen ff naam niet meer of iets in die trant...
Of hetzelfde met Friesland doen als Vlieland en Terschelling, afsteken van normaal Nederland.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:35 schreef SillyWalks het volgende:
Waarom zijn Vlieland en Terschelling nog steeds bij Friesland? Terugdraaien dat Nazi besluit!!!
euh..... zijn die niet russisch ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:06 schreef Haushofer het volgende:
Dankzij dit wapen:
[afbeelding]
lopen nu al die kindsoldaatjes in Darfur met dit prachtige stukje techniek:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Oh neequote:
Is daarom de oorlog verlorgen? Bullshit de Kalashnikov was geen superieur wapen van de Roden enkel de T-34 en de winter. Want de Duitsers waren vele malen beter opgeleid, maarja toen kwam er winter en een oorlog op 2 fronten is gewoonweg niet mogelijk, ook niet voor een toenmalig superieur leger van Duitsland.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:06 schreef Haushofer het volgende:
Dankzij dit wapen:
[afbeelding]
lopen nu al die kindsoldaatjes in Darfur met dit prachtige stukje techniek:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Is daarom de oorlog verlorgen? Bullshit de Kalashnikov was geen superieur wapen van de Roden enkel de T-34 en de winter. Want de Duitsers waren vele malen beter opgeleid, maarja toen kwam er winter en een oorlog op 2 fronten is gewoonweg niet mogelijk, ook niet voor een toenmalig superieur leger van Duitsland.
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]De MP-44 was een Duits wapen waar Kalashnikov door geïnspireerd is Het was louter bedoelt als een slechte grap de AK-47 komt uit 1947, die hadden de russen in ww2 dus nog helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |