Wacht maar, ik mag die dixons in heerenveen ook niet.. We pakken ze nog wel een xtje op vrijdagavond ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
Mijn mp3-speler is sinds gisteravond kapot, en dus wou ik vandaag naar de dixons om hem in te ruilen.
Kom ik daar net aan 16:59 net voor 5 uur, want dan zijn de winkels dicht. Zeg ik tegen zo'n werknemer: ''Mijn mp3-speler is kapot'' waarop hij zegt ''ja'' en ik zeg ''hij doet het helemaal niet meer, hij wil ook niet opstarten''
Hij zo: ''ja'' ik zo: ''ik heb de bon nog wel'' hij zo ''ja''. Liet ik em die zooi zien enzo. Hij zo: ''Ja, ik kan er maandag wel even naar kijken, want het is nu 5 uur'' ik zo:. Ik bedoel KIJKEN?! wtf doed?! ik wil een nieuwe hij kan em toch niet maken. Bij mijn vorige mp3speler keek er ook niemand naar, en kreeg ik zo een nieuwe! Wat een kutnaab zeg, met z'n kijken. Moet ik nu ook nog langer wachten tot ik een nieuwe heb
![]()
Terwijl ik bijna jarig ben. Die dude was nieuw daar trouwens, maar toch.. ik voel haat om ziets.
Ja, maar ik wist niet dat de winkels zo vroeg dicht warenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Cynix ® het volgende:
Of je was iets eerder naar de winkel gegaan. Bijvoorbeeld kwart voor 5 of zo.
Doen wequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wacht maar, ik mag die dixons in heerenveen ook niet.. We pakken ze nog wel een xtje op vrijdagavond ofzo![]()
Ik heb geen mesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:19 schreef afcajos het volgende:
wacht em buiten op en steek een mes in zn rug, let maar op dat ie de volgende x wel even nadenkt voordat ie wat zegt
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aso... ben je die om 16:59 binnen komt lopen...
Kut dixons met aso lui, vooral dat dikke wijf met grijze haarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wacht maar, ik mag die dixons in heerenveen ook niet.. We pakken ze nog wel een xtje op vrijdagavond ofzo![]()
Idd, die kijkt je altijd vet eng aanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:28 schreef EricT het volgende:
[..]
Kut dixons met aso lui, vooral dat dikke wijf met grijze haar![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
Mijn mp3-speler is sinds gisteravond kapot, en dus wou ik vandaag naar de dixons om hem in te ruilen.
Kom ik daar net aan 16:59 net voor 5 uur, want dan zijn de winkels dicht. Zeg ik tegen zo'n werknemer: ''Mijn mp3-speler is kapot'' waarop hij zegt ''ja'' en ik zeg ''hij doet het helemaal niet meer, hij wil ook niet opstarten''
Hij zo: ''ja'' ik zo: ''ik heb de bon nog wel'' hij zo ''ja''. Liet ik em die zooi zien enzo. Hij zo: ''Ja, ik kan er maandag wel even naar kijken, want het is nu 5 uur'' ik zo:. Ik bedoel KIJKEN?! wtf doed?! ik wil een nieuwe hij kan em toch niet maken. Bij mijn vorige mp3speler keek er ook niemand naar, en kreeg ik zo een nieuwe! Wat een kutnaab zeg, met z'n kijken. Moet ik nu ook nog langer wachten tot ik een nieuwe heb
![]()
Terwijl ik bijna jarig ben. Die dude was nieuw daar trouwens, maar toch.. ik voel haat om ziets.
Wat een onzin. Een winkel met een beetje service maakt daar geen probleem van en dat zou ook niet moeten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeik niet zo gek, als jij ergens werkt en er komt een josti met een kapottte MP3 speler om 1 minuut voor 5 pleur jij ook de deur dicht.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:17 schreef postmortum het volgende:
je kermishorloge loopt gewoon 5 min achter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |