Eerst maar even wachten of Vino morgen niet dezelfde tijd verliest die hij nu wint.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:21 schreef Fides het volgende:
Nouja, de 5 overgebleven kanshebbers voor de Tour zijn dus Rasmussen, Evans, Kloden, Contador en Vinokourov.
Wat vallen mensen mekaar toch persoonlijk aan. Was gewoon een opmerking aan de hand van de beelden die ik zag.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Een niet tijdrijder leer je dat niet snel. Wel eens een tijdrit gereden zelf?
Als hij uit t geel wordt gereden dan gaat t om een een paar secondes denk ik zo. Pakt hij morgen weer terug.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Als rasmy binnen een minuut van het geel staat na vandaag is er nog vrij weinig aan de hand natuurlijk
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:09 schreef Bruce117 het volgende:
Als het zo doorgaat haalt Rasmussen Valverde nog in
Waaromquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:24 schreef xienix84 het volgende:
Ik wil Millar zijn gezicht zien....
Ja, en die homo van de Deense bond horenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:24 schreef xienix84 het volgende:
Ik wil Millar zijn gezicht zien....
Weet het niet. De rabobankploeg moet natuurlijk goed zijn. Als de Astanaploeg beter is wordt het nog heel moeilijk voor Rasmussen. Alles alleen doen wordt heel moeilijk. Menshov heeft die ook niet veel aan oop dit moment. Die moet echt beter worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Als rasmy binnen een minuut van het geel staat na vandaag is er nog vrij weinig aan de hand natuurlijk
Wie heeft gezegd dat hij een koekenbakker was op de TT fiets...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoe Contador zo snel heeft leren tijdrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |