Dat is het huismerk van M@Wquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:58 schreef Je2oeN het volgende:
Ik had laatst bij de M@W broeken gezien van ' Die for it'. Ze zagen er wel leuk uit. Weet iemand hier toevallig ook of het een beetje goede kwaliteit broeken zijn? Want die for it is volgens mij een relatief onbekend merk, ik kan er zelf ook weinig over vinden.
Vind ik ook een leuk merkje ja. Alleen niet qua jeans. Meer qua tshirts en truien enz.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
Wat Diesel betreft ben ik de laatste tijd toch meer gecharmeerd van het jongere broertje (of eigenlijk zoontje, aangezien het door de zoon van Renzo Rosso wordt gerund) DSL 55. Net een wat hippere touch.
Die hebben hele hogen eisen geloof ik en doen alleen aan eigen winkels in Europa. De rest is allemaal parallel inkoop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef ScofieldBurrows het volgende:
he Stansfield is het geen gat in de markt als jullie je assortiment met Abercrombie & Fitch uitbreiden..?
er is een grote vraag naar A&F..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:59 schreef ScofieldBurrows het volgende:
wat vinden mensen zo mooi aan Blue Blood jeans.. schijnt vet in te zijn op dit moment.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Blue Blood was behoorlijk exclusief en aan de prijs. En ze hadden ook wel erg mooie jeans.Alleen nu gaan ze meer mainstream. Ze hebben nog wel hele dure broeken maar ook gewoon broeken van 120 euro ofzo.
Ik heb er nog eens 2 gehad. In de sale gekocht uiteraard van 200 voor 100. Dan vond ik het nog wel te doen. Maar ik vind ze nu het geld niet meer waard.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:41 schreef bear87 het volgende:
Weet iemand trouwens of er in Nederland Levi's Selvage denim te krijgen is? En wat moet ik me dan voor prijs voorstelen daarmee?
En is er iemand die concreet het verschil kan aangeven, vooral wat je er van merkt in het echt? Ik heb wel gegoogled, maar wat is het concrete kwaliteits verschil, en het uiterlijke verschil? Is een Selvage jeans altijd betere kwaliteit dan een Boss broek of een ander vrije duur merk?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
Wat Diesel betreft ben ik de laatste tijd toch meer gecharmeerd van het jongere broertje (of eigenlijk zoontje, aangezien het door de zoon van Renzo Rosso wordt gerund) DSL 55. Net een wat hippere touch.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:31 schreef P.B.7 het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Diesel Paddom special 8AP kan krijgen, model van volgens mij een half jaar terug. Dus niet de donkere paddom van nu of die zonder een embleem bij de taille...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Waar wordt in Nederland DSL 55 verkocht?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
Waar wordt in Nederland DSL 55 verkocht?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
Omdat Nudie gehyped en goedkoop is, Diesel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |