Levi's 511 zou ik eens checken!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef jovink het volgende:
Gezocht:
ene model net zoals de thinn finnn maar dan van een ander merk. ik ben zowat alle winkels al afgesjouwd maar lalemaal van die wijde shaize.
graag om en nabij de 100 euries
iemand zei t al eerder maar check de levis 511, kheb TF maat 30 en 511 gekocht met 31, 511 zit IEETSJES wijder over t geheel (waist niet). dat ding zit geweldig en ziet er ook geweldig uit, mijne gehaald in bendorff a'dam.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:27 schreef jovink het volgende:
maw vrouwen
marre ik kan online bestellen voor weinig en ga daarvoor nie thelemaal naar emsterdem heen alleen om te passen
of je even wil stoppen met dat kankeren iedere keer, dat is echt nergens voor nodig.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:37 schreef De_Brandweer het volgende:
ik heb 1 raw 511 maarja wat een kankerbroek zit echt als een zak kranten echt niet lekker en kwaliteit is kut.
mijn levis 501 zijn wel lekker
ja ziet er idd welpuick uit. vond he mzelf ook al een mooi broekje maar volgens mij heb iok m ook gepast, hij zat zo flodderig onderaan de benen waar de thinn finn strak zit.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:34 schreef Invert het volgende:
[..]
iemand zei t al eerder maar check de levis 511, kheb TF maat 30 en 511 gekocht met 31, 511 zit IEETSJES wijder over t geheel (waist niet). dat ding zit geweldig en ziet er ook geweldig uit, mijne gehaald in bendorff a'dam. [ afbeelding ]
is een 501 nou regular of loose?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:37 schreef De_Brandweer het volgende:
ik heb 1 raw 511 maarja wat een kankerbroek zit echt als een zak kranten echt niet lekker en kwaliteit is kut.
mijn levis 501 zijn wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |