daarom...in alles heeft hij jaap nodig..dat gaat jaap toch en keer irriteren dat gedrag....ik zou er gek van wordenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap zit te balen, Dennis vraag bij voortduring bevestiging van hem
Zelfs daar ben ik niet zeker van, volgens mij is Dennis aan Jaap "toegewezen" door achter.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het deze week zou zijn, dan zou Japio hem erin houden.
Ze mag op mij wel 100 push ups doen hoor..quote:
Nou, kom op Dennis, nou nog recht in zijn gezicht zeggen... TerrorDennisquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Brian is een vieze, vuile teringleier volgens Dennix.
Ik dacht van wel, Jaap heeft goed werk verricht, hij heeft een dubbele dekking van twee personen die (op dit moment) geen stel zijn. Dat was wat hij graag wilde, dan gaat hij er toch niet eentje weg stemmen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik niet zeker van, volgens mij is Dennis aan Jaap "toegewezen" door achter.
Jaap heeft meerdere malen zoiets laten doorschemeren, dus als Jaap hem er bij een stemming al in zou houden dan zou dat volgens mij niet eens uit eigen overtuiging zijn
Jaap zegt dat Brian in het kantoor zit en hem nu moet confronteren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, kom op Dennis, nou nog recht in zijn gezicht zeggen... TerrorDennis![]()
Jaap heeft De Niks voor 100% door. Dat hoor je wel als hij 1 op 1 gesprekken met Nadia heeft. Ze willen Dennis tzt de kooi uit stemmen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:01 schreef riri het volgende:
Dat Jaap niet ziet dat Dennix gewoon één grote lafaard is....heeft Jaap zijn ogen vol met stront of zo...
Jaap is wel iemand die een beetje feedback nodig heeft, en Dennis is nou eenmaal te dom om te schijten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, Jaap heeft goed werk verricht, hij heeft een dubbele dekking van twee personen die (op dit moment) geen stel zijn. Dat was wat hij graag wilde, dan gaat hij er toch niet eentje weg stemmen?
Appendnix komt echt nog wel los. Genadeloos zal hij toeslaan, in de parfumerie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, kom op Dennis, nou nog recht in zijn gezicht zeggen... TerrorDennis![]()
OMG.. de sukkel denkt echt dat hij Brian aan kan pakken en hoopt daar nog credits van de groep voor te krijgen ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap zegt dat Brian in het kantoor zit en hem nu moet confronteren.
Dennix wil geen een op een gesprek omdat er dan niemand is die het hoort.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Appendnix komt echt nog wel los. Genadeloos zal hij toeslaan, in de parfumerie.![]()
En dan ook alleen nog maar als zijn hele elftal erbij is, anders durft hij de Armani Mania nog niet te bestellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Appendnix komt echt nog wel los. Genadeloos zal hij toeslaan, in de parfumerie.![]()
Wat nog triester is dat, ondanks alle oefeningen, hij uiteindelijk met z'n mond vol tanden staat als de situatie zich echt voordoet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis moet alles eerst voorbereiden wat hij tegen iemand wil gaan zeggen. Jaap doet zich voor als Brian en dan gaan ze oefenen wat Brian eventueel kan gaan zeggen.
Triester moet het niet worden met Dennis![]()
Dat zou ik ook vinden als ik Dennis was.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Brian is een vieze, vuile teringleier volgens Dennix.
Dat dus.. zelfs als Brian op hem afstapt en zegt: "Wat heb ik gehoord?? Jij had mij het een en ander te zeggen en je hebt al geoefend ook??"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:17 schreef Day het volgende:
[..]
Wat nog triester is dat, ondanks alle oefeningen, hij uiteindelijk met z'n mond vol tanden staat als de situatie zich echt voordoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |