wat dacht je van alle dvd's hebben en kijken én alles op tv kijken, dan pas ben je een échte fanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:34 schreef Breuls het volgende:
Wie kijkt er nou Friends op TV
Reclame
Ondertiteling
Niet zelf bepalen wanneer en hoeveel je kijkt
Dat kyk ik omdat ik de dvds niet hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:34 schreef Breuls het volgende:
Wie kijkt er nou Friends op TV
Reclame
Ondertiteling
Niet zelf bepalen wanneer en hoeveel je kijkt
Chandler heeft Rachel een paar keer 'voor het eerst' ontmoet:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:45 schreef MaxMark het volgende:
Hey, ik heb een foutje ontdekt. Denk ik.
Ik zie nu net die aflevering "TOW the flashback" en daar blijkt Chandler Rachel helemaal niet te kennen (en andersom). Terwijl in latere afleveringen blijkt dat Chandler gewoon, samen met Ross, bij Rachel op school heeft gezeten. Sterker nog, Chandler en Rachel hebben al eens gezoend op een of ander feest.
Duusss.
De appartementen hadden in de eerste paar afleveringen een lager nummer, dat is daarna verhoogd om het logischer te maken. Heeft te maken met de verwachting dat een nummer 5 appartement niet op de derde of vierde verdieping te vinden is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een leuke...In het eerste seizoen woont Monica op nummer 5 (geloof ik) en daarna vanaf seizoen 3 ofzo op 29 ofzo......klopt ook niet helemaal
Maar die fout was me inderdaad ook al opgevallen
Inderdaad, daar dacht ik laatst ook aan. Die is verder niet meer terug gekomen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:39 schreef Dos37 het volgende:
Wat ik ook apart vindt. (Het is geen fout)
Op een gegeven moment schrijven ze voor Phoebe een moeder erin later nog een vader maar je hoort er verder niets van. Waar schrijf je ze er dan in
Nu je het zegt! Wat geestig. Dat soort dingen maken mij nooit iets uit. Het is niet zo dat ik voordat ik deze informatie wist dacht dat Friends een Real Life Show was..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Chandler heeft Rachel een paar keer 'voor het eerst' ontmoet:
- in de pilot
- in de flashback
- tijdens Thanksgiving 1987
Dat is een bekende continuiteitsfout.
dat is die zwarte box?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:30 schreef ryangozer het volgende:
Wisten julie al dat je bij de V&D de complete friends box (alle afleveringen) voor MAAR ¤99,- euro kan kopen, niet duur toch??
jah.. maar vanaf 10 oktober issie groen toch?quote:
de zwarte dus?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:39 schreef Dos37 het volgende:
ik weet niet, heb zelf de grote central perk box in de kast staan.
vet cool! nooit geweten dat die bestond? heeft die ook gewoon alle afleveringen? zoja wat is het verschil met de zwarte/groene friends box?quote:
Dit was de eerste die kwam al na seizoen 8 volgens mij, verschillen zijn er niet echt alleen de disc's zitten in Snappers.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
vet cool! nooit geweten dat die bestond? heeft die ook gewoon alle afleveringen? zoja wat is het verschil met de zwarte/groene friends box?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |