quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:38 schreef BigFire het volgende:
feyenoorders tussen het GAE publiek
Waar hoor je dat, is nu niet op RTV oost...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:42 schreef BigFire het volgende:
wedstijd ten einde.. 0-1![]()
nou, dat doen we nog eens GAE![]()
Heb je daar een bron van?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:38 schreef BigFire het volgende:
feyenoorders tussen het GAE publiek
Dat zeiden dat het waarschijnlijk helemaal niet meer door gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waar hoor je dat, is nu niet op RTV oost...
Triest zeg...
Geloof maar dat die achterlijke kakkerlakken in deventer aanwezig zijnquote:
Er zitten sowieso veel kakkerlakken in Deventer (heb er n jaar gewoond)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:47 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Geloof maar dat die achterlijke kakkerlakken in deventer aanwezig zijn![]()
Er waren rellen op de tribune, die gasten uit zwolle zouden het stadion al niet eens binnenkomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:51 schreef PaRaR het volgende:
Nja, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik begreep al wel van een paar jongens dat er een delegatie uit Zwolle zou afreizen om even te babbelen met wat GAE/Ajax personen ... Maar die groep was niet gigantisch groot.
In een ander topic zegt iemand dat er geen Kakkerlakken warenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, wat een [terminale ziekte]debielen ook uit Rotterdam.
Waren het echt Feyenoorders? Zo kansloos dat ze een oefenpotje gaan verstoren acht ik hun zelfs niet.... Of ben ik nu naief?
Nee denk eerder die Zwollenaren...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, wat een [terminale ziekte]debielen ook uit Rotterdam.
Waren het echt Feyenoorders? Zo kansloos dat ze een oefenpotje gaan verstoren acht ik hun zelfs niet.... Of ben ik nu naief?
Dat dacht ik al, dit is onder elk niveau..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In een ander topic zegt iemand dat er geen Kakkerlakken waren
jawel slopen die hapquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:03 schreef BonJovi het volgende:
Ja erg hopelijk gaan ze niet weer naar de stad
Stad?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:03 schreef BonJovi het volgende:
Ja erg hopelijk gaan ze niet weer naar de stad
Idd, wat een vertoning. Zo van, wij zullen eens laten zien dat we eigenlijk in de eredivisie thuis horen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Triester dan een oefenpotje verstoren wordt het niet. Wat een bak dit.
ze hadden volgens mij nog wat goed te maken van afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, wat een vertoning. Zo van, wij zullen eens laten zien dat we eigenlijk in de eredivisie thuis horen.
Doe dat dan een keer tijdens de reguliere competitie, niet bij een oefenpotje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ze hadden volgens mij nog wat goed te maken van afgelopen seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |